AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 ...stusser håret hver 6 uke? Jeg har møtt en mann som er perfekt på alle områder, men han stusser håret hver sjette uke og jeg er mildt sagt litt bekymret. Tenk om vi skal ha barn og hårstussen faller akkurat på termindato? Eller vi er på ferie? Må jeg planlegge hele bryllupet rundt håret hans? Jeg er så fortvilet, vet ikke om jeg skal dumpe han tvert eller ringe til familievernkontoret og få time først. Hjeeeeelp! :( Anonymous poster hash: 4bb76...ed4 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Dump han! Anonymous poster hash: 0aee0...657
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Ingen er så opphengt i håret sitt vel? Jo han sa sånn liksom tilfelig i forbifarten at han bruker å stusse håret sitt hver sjette uke. Kjente hårene reiste seg på armene mine, og etter det har jeg ikke svart på en eneste sms! Anonymous poster hash: 4bb76...ed4 4
Nordis Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Han høres litt i overkant pedantisk og jålete ut. Turn off..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som skriver kunne du vært sammen med en mann som-innlegg. Når det gjelder sveisen er jeg mer fleksibel. Anonymous poster hash: 2102c...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Hahaha, er det rart det er krig i verden At han stusser håret hver sjette uke hadde aldri vært noen avgjørende faktor for meg, i hvert fall. Det kommer vel helt an på om han er like "jålete" på andre områder. Noen menn har en sveis som rett og slett ikke funker når håret blir for langt, så da får det være opp til hver enkelt hvor ofte de føler de trenger å klippe seg for å føle seg vel, tenker jeg. Maskuliniteten blir vel ikke klippet bort sammen med håret, eller? Anonymous poster hash: 123b5...0ce 1
Frisørdama Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Det er jo anbefalt at man klipper håret hver 6 uke............
Gjest iGirl Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Takk TS, for at du får mine problemer til å virke trivielle! 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Hahaha, er det rart det er krig i verden At han stusser håret hver sjette uke hadde aldri vært noen avgjørende faktor for meg, i hvert fall. Det kommer vel helt an på om han er like "jålete" på andre områder. Noen menn har en sveis som rett og slett ikke funker når håret blir for langt, så da får det være opp til hver enkelt hvor ofte de føler de trenger å klippe seg for å føle seg vel, tenker jeg. Maskuliniteten blir vel ikke klippet bort sammen med håret, eller? Anonymous poster hash: 123b5...0ce Deg om det. Personlig setter jeg mental helse høyt når det kommer til mannen jeg skal formere meg og tilbringe evigheten med. Anonymous poster hash: 4bb76...ed4
MissStiles Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. MissStiles, mod
Erazor Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Om han kan lage de deiligste eggeretter til frokost hver dag, så burde det nulle ut ulempene ved å måtte stusse håret hver sjette uke. Dersom han i tillegg betaler for Piano-yoghurtene dine, så burde alt være fryd og gammen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Min stusser håret sitt ca. hver 6.uke og pleier som regel oppføre seg mentalt normal dersom han ikke får stusset håret sin den dagen/uken. Tror han (forhåpentligvis) kommer til å tenke mer på at han kommer til å bli far når vi er på fødestuen enn at han ikke får stusset håret. Slapp av. Anonymous poster hash: 961db...0b2 1
kubrak Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 vet ikke om jeg kunne blitt sammen med noen som ikke kunne blitt sammen med noen som stusser håret sitt hver sjette uke, selv om at jeg ikke klipper håret mitt så ofte som hver sjette uke.
kubrak Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 "How often should a man get his hair cut? Haircuts should generally occur every 4 to 6 weeks if you want to look your best; after this period, hair generally starts to lose its support and maintain its shape. But 4 to 6 weeks is the peak, and after that your hair is just not cooperating with you anymore."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå