AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Når jeg er lei meg og trenger å snakke med kjæresten min (slik at vi ikke skal begynne å krangle), lar han meg bare sitte igjen alene, selvom jeg har sagt til han mange ganger hvor vondt det er for meg.. På denne måten ender det alltid med krangling, fordi han nekter å kommunisere, han bare slenger fra seg kommentarer også går han.. Føler at jeg da ikke får sagt noe, og at han bare har tatt en konklusjon (som som oftest ikke stemmer) og nekter å høre på min side av saken.... Hater når han er slik, og det er veldig ofte.. Hvordan kan han endre på dette? Jeg blir helt fra meg hver gang det skjer.. Kjærester må jo kunne prate sammen, føler han er for umodenAnonymous poster hash: 65191...816
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Dump han...høres ikke ut som dere passer sammen...Anonymous poster hash: 9b902...10b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 det er umodenhet ja. Ingen tvil. Har det slik selv, pluss en hel masse annet. Vet akkurat hvordan det føles. Jeg vet det er tøft, fordi jeg sitter ovenfor de samme valgene selv, du må gi han klar beskjed om at du trenger mer enn det han gir deg nå, om han ikke ønsker å innfri, eller ikke er int i å høre etter eller prøve, er det jo ikke annet å gjøre enn å gå. Da har han fått valget. Det er tøft, men jeg antar du er ung, og det finnes GARANTERT en der ute som kan være en god samtalepartner, slik som du trenger. I tillegg til alt det andre. Ikke la noen andre tråkke deg slik ned. Lykke til Anonymous poster hash: b54ae...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå