Spinat Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Dere vet sånne poser med malte hempfrø, Acai-pulver, osv... hvordan spiser man det, egentlig? Bare tar en skje og spiser?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Dere vet sånne poser med malte hempfrø, Acai-pulver, osv... hvordan spiser man det, egentlig? Bare tar en skje og spiser? Du kan blande det i yoghurt eller smoothies, og du kan drysse det over musli. Er nok klart best å blande det med noe. Anonymous poster hash: 4abf9...ab4
Pringle Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Et hett tips fra denne kanten er peanøttsmør, uten tilsatt sukker og olje... det kommer i glass, da, kan spises med skje, røres ut i yoghurt, has på brødskiva, sammen med frukt osv osv. Jeg vet jeg er gæærn, om det var mulig ville jeg ha giftet meg med peanøttsmør
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Dere vet sånne poser med malte hempfrø, Acai-pulver, osv... hvordan spiser man det, egentlig? Bare tar en skje og spiser? Man hiver det i toalettet selvsagt, og kjøper ikke mer av det. Tapte penger. Anonymous poster hash: 9aab6...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå