AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Er litt i tvil nå. Har truffet drømmemannen, så i en bisetning får jeg vite at han har skjeve h.hinner. Hva ville dere gjort?Anonymous poster hash: 9d9df...a8e 2
Gjest Blubbs Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Wow.. LA han finne seg noen bedre. :-) Dump han! 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Hmmm, tenk deg grundig om... Han er jo nødt til å bruke enten linser eller briller, og DET er virkelig sært... Har skjeve hornhinner selv, så vet alt om det.. Har vært åpen om det, og har faktisk partner, utrolig nok! Anonymous poster hash: bd4aa...bb1 6
Påfugl Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Har hørt at skjeve hornhinner etterhvert kan smitte over til resten av kroppen, så du risikerer jo at typen blir skeiv.. Tror ikke jeg hadde tatt sjansen. 19
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 ........................................................ Anonymous poster hash: e5d50...594
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Hva mente du problemet var, TS. Bl.a. om vi en dag får barn, så kan han videreføre dette. Anonymous poster hash: 9d9df...a8e
Gjest Tris Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Bl.a. om vi en dag får barn, så kan han videreføre dette.Anonymous poster hash: 9d9df...a8e Er du seriøst bekymret så kan jeg trøste deg med at skjeve hornhinner er en bagatell som lett blir operert bort.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Så lenge han ikke uføretrygder seg og stenger seg inne pga hornhinnene kunne de vært så skjeve de vil uten at jeg ville brydd meg. Anonymous poster hash: 8f66c...02b 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Nei, alle vet at folk med skjeve hornhinner alltid ender opp med å være utro og påtvinge partneren sin analsex. De bommer rett som der er på både hull og folk. De er også tverts gjennom onde og mangler den samme sympatichippen som Brad Pitt. Dessuten får de stygge barn, dette er ikke gener du vil videreføre TRO MEG!!!!! Etter min mening burde alle med skjeve hornhinner blitt tvangssterilisert og sendt til Svalbard med resten av utskuddene i samfunnet. Og de som velger å bli sammen med noen med skjeve hornhinner burde bli satt i gapestokk på torget hver lørdag, også kunne kommunen delt ut gratid tomater og utgått yoghurt til å kaste på dem. Skjønner ikke at du spør en gang jeg, alle VET jo at man ikke blir sammen med noen med skjeve hornhinner. Det gjør man bare ikke! Anonymous poster hash: b1584...56b 3
Gjest Tris Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Så lenge han ikke uføretrygder seg og stenger seg inne pga hornhinnene kunne de vært så skjeve de vil uten at jeg ville brydd meg. Anonymous poster hash: 8f66c...02b Hva har uføretrygd med skjeve hornhinner å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Bl.a. om vi en dag får barn, så kan han videreføre dette.Anonymous poster hash: 9d9df...a8e Hva med deg som er helt idiot da? Tenk hvis dette barnet ble som deg? Anonymous poster hash: fe62d...be2 3
Gjest Tris Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Nei, alle vet at folk med skjeve hornhinner alltid ender opp med å være utro og påtvinge partneren sin analsex. De bommer rett som der er på både hull og folk. De er også tverts gjennom onde og mangler den samme sympatichippen som Brad Pitt. Dessuten får de stygge barn, dette er ikke gener du vil videreføre TRO MEG!!!!! Etter min mening burde alle med skjeve hornhinner blitt tvangssterilisert og sendt til Svalbard med resten av utskuddene i samfunnet. Og de som velger å bli sammen med noen med skjeve hornhinner burde bli satt i gapestokk på torget hver lørdag, også kunne kommunen delt ut gratid tomater og utgått yoghurt til å kaste på dem. Skjønner ikke at du spør en gang jeg, alle VET jo at man ikke blir sammen med noen med skjeve hornhinner. Det gjør man bare ikke! Anonymous poster hash: b1584...56b Brad Pitt var en dårlig sammenligning. Alle vet jo at han var utro mot Jennifer Aniston. Han feiga jo ut istedenfor å bryte med henne før han humpa med Angelina Jolie.
Gjest HappyWaffle Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 ser virkelig ikke problemet med det....
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Hva har uføretrygd med skjeve hornhinner å gjøre? Denne tråden er nok en oppfølging til de utallige "kunne du vært sammen med/vært venn med/hatt en samtale med en uføretrygdet - trådene som hjemsøkte forumet for en stund siden. Tipper det er samme moroklump som er på ferde her. Anonymous poster hash: 8f66c...02b 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Er litt i tvil nå. Har truffet drømmemannen, så i en bisetning får jeg vite at han har skjeve h.hinner. Hva ville dere gjort?Anonymous poster hash: 9d9df...a8e Oh Honey, gled deg til alderdommen. Da er skjeve hornhinner det minste du vil bekymre deg over... Anonymous poster hash: c08f4...91a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Denne tråden er nok en oppfølging til de utallige "kunne du vært sammen med/vært venn med/hatt en samtale med en uføretrygdet - trådene som hjemsøkte forumet for en stund siden. Tipper det er samme moroklump som er på ferde her. Anonymous poster hash: 8f66c...02b Nei du, det var jeg som hadde den kunne du vært sammen med en ufør-tråden. Ikke skyld på meg for alle de andre trådene! Anonymous poster hash: 7b4c2...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå