Gjest Badabing Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Vi må kjøpe ny da den forrige har blitt ødelagt. Det var en egentlig bra og ganske dyr food processor fra Kenwood, men enkelte av smådelene var i plast og fikk sprekker. Vi bruker den hver dag, så vi trenger en som er over snittet bra. Tips?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Jeg elsker min fra kitchen Aid. Den funker perfekt til det meste, og har både liten og stor bolle Men den er relativt dyr da, og tung, så den krever sin plass. Anonymous poster hash: e1646...72d
Gjest Badabing Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg elsker min fra kitchen Aid. Den funker perfekt til det meste, og har både liten og stor bolle Men den er relativt dyr da, og tung, så den krever sin plass. Anonymous poster hash: e1646...72d Har ikke de bare kjøkkenmaskin?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Nei de har det meste av elektrisk kjøkkenutstyr, men i Norge er vel kjøkkenmaskinen og blenderen det de selger mest av. Her er en link til eksempel på pris http://shopping.kelkoo.no/ss-food-processor-kitchenaid.html Sjekk også ut you tube videoer. Anonymous poster hash: e1646...72d
Gjest Badabing Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Den så ikke så verst ut, men den i linken er nok altfor svak med bare 650 watt.. Usikker på hva vi har hatt nå, men tror kanskje 850.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Kanskje du burde sjekke ut dualit sin? Jeg har ikke erfaring med dualit selv, men min kjøkkenbutikkvenninne snakker alltid varmt om dualit. Ser ut som den har 1500 watt motor Anonymous poster hash: e1646...72d
Gjest Badabing Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Kanskje du burde sjekke ut dualit sin? Jeg har ikke erfaring med dualit selv, men min kjøkkenbutikkvenninne snakker alltid varmt om dualit. Ser ut som den har 1500 watt motor Anonymous poster hash: e1646...72d Takk, skal sjekke ut den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå