Gå til innhold

Tinderdates, noen som har truffet noen skikkelige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja som sagt..

Kan dere som har vært på date med noen fra Tinder si om det ble noe mer ut av det etterpå? Eller om det bare var for sex..

Er det mulig å finne noen som vil mere enn bare sex?

Anonymous poster hash: a3aca...2f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Var bare tull med alle. Ingen var noe i nærheten av det de ga seg ut for å være, så jeg takket pent for meg og snudde i døra (har møtt 3 stk fra Tinder).

Anonymous poster hash: ad06f...b78
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt 2. Han tok jeg i løgn ganske fort (takler ikke merkelig folk som lyver om småting), og han andre hadde ikke fullført videregående i en alder a 27

Anonymous poster hash: 610e9...886
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt 2. Han tok jeg i løgn ganske fort (takler ikke merkelig folk som lyver om småting), og han andre hadde ikke fullført videregående i en alder a 27

Anonymous poster hash: 610e9...886

Hvordan fant du ikke ut det der med videregående i løpet av chattingen? Pratet dere aldri om jobb/utdanning?

Anonymous poster hash: 612b7...bcc

• Liker 1
Gjest rådyr
Skrevet

Har hatt tre hyggelige Tinder-dater. Han første vet jeg ikke intensjonen til. Ingen av oss følte for noe mer uansett. Nummer to ble det litt klining med. Nummer tre skal jeg treffe igjen. Har en god følelse her. Han er iallefall ute etter forhold (med rett person). Her snakker vi i alderen 40+

• Liker 1
Gjest Ninab
Skrevet

Har ikke møtt noen fra Tinder, og fartstiden min der ble svært kort - men kommuniserer med en derfra og han oppfatter jeg som ryddig og hyggelig. Alder 40+

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har til nå bare positive erfaringer med Tinder! Har bare møtt to da, men begge har vært ålreite og skikkelige gutter som oppførte seg som de skulle. Ingen hinting til sex eller noe. Han ene skal jeg dessuten treffe igjen for et middagsdate :) Og ikke nok med det, er nå en annen som også kunne tenke seg å treffe meg, og han virker også veldig ålreit! ...Jeg tror at, så lenge du spør skikkelig spørsmål på forhånd og føler at du blir kjent med gutten gjennom svarene, kan det gå riktig godt! Ikke gi det opp enda, er mitt råd!

- Jente, 25.

Anonymous poster hash: 82888...df7
  • Liker 1
Skrevet

Møtte to stykk, to ganger hver. De var kjekke og oppegående begge to, og virket seriøse. Ble med de to datene, da kjemien ikke stemte. Så Tinder har potensiale :)

• Liker 1
Skrevet

Truffet ein , snudde å gikk når jeg traff han , sa bare fint at jeg fort kunne se han ikke var den han utgikk for å være på tidner.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Han virker som en skikkelig ordentlig kjernekar, skal møtes for tredje gang i morgen. De to foregående datene har vart i henholdsvis 6 og ti timer! Så det er håp. :)

Anonymous poster hash: 15b75...21a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med en mann i ca 1,5 mnd før jeg møtte ham en kveld hvor vi hadde det veldig hyggelig, overnattet en stund siden, var sammen litt i vinterferien osv. Skal treffe ham i påsken. Snakket siden ca midten av november, og vi er vel noenlunde kjærester nå! Gått veldig bra! Men møtt mye ræl også...

Anonymous poster hash: 07dcd...5f4
AnonymBruker
Skrevet

Møtt fire stykker. De fleste virker som ordentlige gutter, og gir seg ut for å være det de er. Det er mye rart der også, og noen av dem lukter det desperat av. De gidder jeg ikke å bruke tiden min på.

Anonymous poster hash: 23216...6df
Skrevet

jeg synes også tinder er en sex app , fleste parten av de som legges til spør om å møtes samme dag for litt hygge....
ikke akkurat det jeg ser etter....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes også tinder er en sex app , fleste parten av de som legges til spør om å møtes samme dag for litt hygge....

ikke akkurat det jeg ser etter....

Du ser deg ikke om etter noen å ha litt hygge med?

Anonymous poster hash: aeabc...b51

• Liker 1
Skrevet

Nei ikke når samtalen starter, jeg ligger i senga kåt, ser du ikke er så langt borte, kommer du?

Skrevet

Truffet ein , snudde å gikk når jeg traff han , sa bare fint at jeg fort kunne se han ikke var den han utgikk for å være på tidner.

Hadde han brukt falske bilder?

Skrevet

Hadde han brukt falske bilder?

Ja det stemmer.

Jeg burde jo evt hatt vedkommende på fb før jeg traff han for å "dobbelsjekke" men pleier ikke å legge til "nett flørter" der.

Etter den hendelsen så ser jeg på fb om ting stemmer før et treff.

Skrevet

Ja det stemmer.

Jeg burde jo evt hatt vedkommende på fb før jeg traff han for å "dobbelsjekke" men pleier ikke å legge til "nett flørter" der.

Etter den hendelsen så ser jeg på fb om ting stemmer før et treff.

Et tips er snapchat istedet. Da kan man se om personen er den de sier den er, uten å måtte utlevere noe så privat som facebook.

AnonymBruker
Skrevet

Haha ja, jeg møtte han som er kjæresten min nå på tinder, skikkelig rart å tenke på! Vi visste om hverandre fra før da, men hadde aldri snakket med han før jeg matchet med han på tinder!

Anonymous poster hash: cb095...ef9
Skrevet

Jeg har vært på en date og skal på en date til i dag, og han virker seriøs. Men man vet jo aldri.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...