Gå til innhold

Hva skal jeg egentlig med en mann etter? Noen som har stillt seg selv spørsmålet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stiller meg ofte spørsmålene: hva skal jeg med en mann etter?

Noen som gjør det samme?

Eneste jeg trenger han til er et familieliv. Altså få felles barn, og leve et familieliv, men utenom det.. Hvis jeg foreks følte meg for gammel tll å få barn, eller ikke kunne få flere barn, hva skulle jeg da med en mann etter?

Jeg kunne jo tenke meg en flott mann, med godt indre, men hvis jeg leter etter en pen mann så får jeg meg nok aldri en mann. Så jeg tror at jeg bør være mindre kresen hvis jeg skal finne meg en mann, men da tenker jeg: hva skal jeg med en mann for da? Fritidsinteressene mine, og selskap har jeg nok av uansett.

Anonymous poster hash: 9b7ea...a55
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man leser dette med litt Ole Ivars-innlevelse, høres dette innlegget litt ut som en dårlig danseband-sang.

Anonymous poster hash: e5e7c...53c
  • Liker 8
Skrevet

Et regelmessig sexliv uten at man trenger å gå på byen å jage etter det :P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en mann for å skru opp syltetøyglasset.

Anonymous poster hash: 1da50...4a8
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter: er kresen med hvem jeg skal ha sex med. Og finner jeg en trofast fyr, så vær sikker, da tenner jeg ikke på han ;) haha.

• Liker 3
Skrevet

Jeg trenger en mann fordi det er så vakkert å være sammen med en mann som vekker noe i meg. Men jeg skal bo alene da. Så jeg trenger han ikke pga penger og bolig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en mann for å skru opp syltetøyglasset.

Anonymous poster hash: 1da50...4a8

Trådstarter: Men noen ganger er han i veien og. Hehe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en mann for å kjenne på følelsen av å elske og å bli elsket. Familie og venner kan ikke dekke det behovet.

Anonymous poster hash: 863d9...757
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en mann fordi det er så vakkert å være sammen med en mann som vekker noe i meg. Men jeg skal bo alene da. Så jeg trenger han ikke pga penger og bolig.

Trådstarter: Jeg liker å klare meg selv. Har levd så lenge med en mann før, og vil aldri gjøre meg avhengig av en mann igjen :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man leser dette med litt Ole Ivars-innlevelse, høres dette innlegget litt ut som en dårlig danseband-sang.

Anonymous poster hash: e5e7c...53c

"Kaaaaaa farsken ska je gjørra med en mann etter, ka farsken trenger je en mann teeee, tralalalalalalaleiia, tralalalalla"

Anonymous poster hash: e1b81...e41

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en mann for å kjenne på følelsen av å elske og å bli elsket. Familie og venner kan ikke dekke det behovet.

Anonymous poster hash: 863d9...757

Trådstarter: Føler meg ikke elsket av en mann lenger. Kjærligheten er ofte fake. Har levd i 2 forhold der mennene sa de elsket meg mer enn de kunne elske en annen kvinne. Men begge hadde dame med en gang det var over mellom oss. Mens jeg trengte tid ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg stiller meg ofte spørsmålene: hva skal jeg med en mann etter?

Noen som gjør det samme?

Eneste jeg trenger han til er et familieliv. Altså få felles barn, og leve et familieliv, men utenom det.. Hvis jeg foreks følte meg for gammel tll å få barn, eller ikke kunne få flere barn, hva skulle jeg da med en mann etter?

Jeg kunne jo tenke meg en flott mann, med godt indre, men hvis jeg leter etter en pen mann så får jeg meg nok aldri en mann. Så jeg tror at jeg bør være mindre kresen hvis jeg skal finne meg en mann, men da tenker jeg: hva skal jeg med en mann for da? Fritidsinteressene mine, og selskap har jeg nok av uansett.

Pulings.

AnonymBruker
Skrevet

"Kaaaaaa farsken ska je gjørra med en mann etter, ka farsken trenger je en mann teeee, tralalalalalalaleiia, tralalalalla"

Anonymous poster hash: e1b81...e41

Trådstarter : hehehehe ja ka farsken trenger jeg han til?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pulings.

Trådstarter: Eneste jeg kommer på er babylaging. Men det er vanskelig å finne en mann som vil ha barn i min alder :D. Så da stiller jeg meg selv spørsmålet : Hva skal jeg med en mann?

• Liker 3
Skrevet

Trådstarter: Jeg liker å klare meg selv. Har levd så lenge med en mann før, og vil aldri gjøre meg avhengig av en mann igjen :)

Jeg er også slik, men allikevel vil jeg ha meg en kjæreste. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med et sex-liv? Risikerer bare å få kjønnssykdommer siden menn er utro uansett. Kjipt å dø av AIDS liksom..

Anonymous poster hash: 34b1c...b81

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også slik, men allikevel vil jeg ha meg en kjæreste. :)

Trådstarter: Ja jeg tenker på å lete etter kjæreste jeg og, men godt at vi er flere slike. Jeg skjønner ikke hva jeg skal ha en mann til. Sex kan man få hvis man vil. Kan ha fast elsker, men det bryr meg ikke. Så hva skal jeg med en mann, tenker jeg av og til ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter: Føler meg ikke elsket av en mann lenger. Kjærligheten er ofte fake. Har levd i 2 forhold der mennene sa de elsket meg mer enn de kunne elske en annen kvinne. Men begge hadde dame med en gang det var over mellom oss. Mens jeg trengte tid ;)

Menn er patetiske og bytter damer oftere enn jeg bytter tampong.. FACT.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med et sex-liv? Risikerer bare å få kjønnssykdommer siden menn er utro uansett. Kjipt å dø av AIDS liksom..

Trådstarter: jeg har blitt utnyttet så mye, og prøvd så mye sexuellt at jeg er lei sex! hehehe. Men med en drømmeprins ville det være deilig å ha sex, men jeg tror aldri han fins ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...