AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 I fjord var jeg i Russland, og ble overasket over hvor stygg jeg faktisk følte meg. Jeg kler meg helt normalt som norsk jente og har en vekt som tilsvarer helt normal.165 høy og 50 kg. Alikevell følte jeg meg så utrolig stygg og feit når jeg gikk i gatene, og jeg så disse velkledde damene. de hadde høye hæler , og lange tynne bein, sminket seg fint og generelt så gjorde alle jentene jeg så det. Hvorfor kler alle seg sånn? og hvorfor er alle kvinnene så slanke? fikk meg en liten oppvekker og hvorfor er det ikke flere i Norge som faktisk kler seg fint til hverdags. Vi har litt og lære, når jeg syntes vi har ganske lite klasse i forhold til russiske jenter som ser ut til å være flinke til å ta vare på seg selv. Anonymous poster hash: 431ae...707 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 6. april 2014 Russiske damer ser ut som takras! Oversminka og bling-bling. Anonymous poster hash: ebcad...cf4 53
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Og så er de feminine. De prøver ikke å være menn men er stolte over å være kvinner! Anonymous poster hash: 0a4d6...f6d 14
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Snakk for deg selv. Jeg har alltid tatt bra vare på meg selv og har mange venninner som er likedan. Men for å svare på spm. - de har en annen kultur samt at ratioen kvinner vs. menn er i menns favør og kvinner må anstrenge seg mer for å få en mann. Anonymous poster hash: 8b66f...27f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Men for å svare på spm. - de har en annen kultur samt at ratioen kvinner vs. menn er i menns favør og kvinner må anstrenge seg mer for å få en mann. Anonymous poster hash: 8b66f...27f Og det har vist seg å være positivt for alle parter. Anonymous poster hash: 0a4d6...f6d 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 I fjord var jeg i Russland, og ble overasket over hvor stygg jeg faktisk følte meg. Jeg kler meg helt normalt som norsk jente og har en vekt som tilsvarer helt normal.165 høy og 50 kg. Alikevell følte jeg meg så utrolig stygg og feit når jeg gikk i gatene, og jeg så disse velkledde damene. de hadde høye hæler , og lange tynne bein, sminket seg fint og generelt så gjorde alle jentene jeg så det. Hvorfor kler alle seg sånn? og hvorfor er alle kvinnene så slanke? fikk meg en liten oppvekker og hvorfor er det ikke flere i Norge som faktisk kler seg fint til hverdags. Vi har litt og lære, når jeg syntes vi har ganske lite klasse i forhold til russiske jenter som ser ut til å være flinke til å ta vare på seg selv. Anonymous poster hash: 431ae...707 Jenter er mye flinkere til å pynte seg og å ta vare på seg selv med en gang man kommer ut av Skandinavia. Veldig mange russiske jenter ser også på det som mannens oppgave å ta seg av alt det praktiske og økonomiske, og at kvinner skal se bra ut og ta seg av huslige ting. Norske jenter kunne gjerne vært flinkere til å pynte seg, vi steller oss på en veldig diskrè måte. Når det er sagt så syns jeg kanskje ikke øst europeiske jenter er de i verden som er penest stelt og har mest klasse, men sine tattoverte øyenbryn, overdrevne leppestift, helblekede eller sortfargede hår, boblejakker, utdaterte hæler, forkjærlighet for dyreprint, belter med bling og masse smykker. Spanske jenter derimot, DE er feminine! Anonymous poster hash: 83659...ae9 12
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Klasse? -My beautiful ass! De er golddiggers nr.1! Det er ikke mye klasse når du kan kjøpes av menn som har feit lommebok (+ en feit mage, minus hår på hodet + like gammel som bestefaren din). DET er hva russiske kvinner er kjent for! Anonymous poster hash: 3c77e...783 28
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Liker typisk norske jenter mye bedre jeg, bortsett fra at de kan være litt bortskjemt. Men det gjelder vel oss menn også. Anonymous poster hash: 7127f...214 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 så for å få klasse så må det se ut som at man har tryna i sminkepungen og få vonde føtter av å gå i høye heler hele jævla tiden? da vil jeg heller la være å ha klasse altså Anonymous poster hash: cd64a...342 11
Fysikeren Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. 7
Gjest Lille-pus Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Jeg synes det kom frem veldig mange fordommer her nå... Hvor mange av skribentene utenom TS har vært i Russland? Den største differansen mellom skandinaviske kvinner og sentraleuropeiske kvinner er definitivt at det feminine uttrykket ikke ansees å være upassende i sentral- og østeuropa, og kvinner i alle aldre viser sin feminine side uten å føle seg oppjålet eller annerledes. Det handler vel i praksis om at disse landene ikke har arvet den litt snodige arven fra 70-tallet ved å skulle fremstå så j**lig maskulint i likestillingens navn selv om man har yrker som sveiser, mekaniker eller ingeniør. 8
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Og så er de feminine. De prøver ikke å være menn men er stolte over å være kvinner! Anonymous poster hash: 0a4d6...f6d Ja, de er kjempestolte.. http://rbth.com/articles/2011/03/09/russian_women_regret_being_born_female_12538.html De prøver ikke hardt å være menn nei, men de prøver hardt å FÅ menn. Jeg vet ikke om det å kle seg kun for å tilfredsstille og tiltrekke seg mannen er å være stolt over å være kvinne. Jeg er en stolt kvinne, det betyr at jeg ikke er avhengig av bekreftelse fra menn dagen lang. Pga samfunnet/kulturen der så har mange russiske jenter kun ett mål i livet, og det er å bli gift. Enslige over 25 år er samfunnets underkaste og kan bare legge seg ned for å dø. Forøvrig synes jeg russiske jenter kler seg utrolig trashy, vil du se feminine, stilige damer så dra til Madrid, Paris eller Milano heller. Russerne er jo dårligst kledd i Europa, de ser ut som de har hentet inspirasjon fra narkomane horer på 90-tallet. 12
Marie90 Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Jeg synes det kom frem veldig mange fordommer her nå... Hvor mange av skribentene utenom TS har vært i Russland? Den største differansen mellom skandinaviske kvinner og sentraleuropeiske kvinner er definitivt at det feminine uttrykket ikke ansees å være upassende i sentral- og østeuropa, og kvinner i alle aldre viser sin feminine side uten å føle seg oppjålet eller annerledes. Det handler vel i praksis om at disse landene ikke har arvet den litt snodige arven fra 70-tallet ved å skulle fremstå så j**lig maskulint i likestillingens navn selv om man har yrker som sveiser, mekaniker eller ingeniør. Jeg er enig i det du sier - som en som har bodd mesteparten av livet utenfor Norge og ikke er fan av kulturen som etterhvert har utviklet seg der har jeg ingenting til overs for den maskuline i kvinnerollen i Skandinavia. Når det er sagt må jeg si at disse fordommene mot russiske kvinner faktisk har noe for seg. Jeg kjenner endel - av ulike aldre og fra ulike områder og det de har til felles er at de er veldig ekteskapsorientert, dater mange menn på en gang og har lavere standard for personlig kjemi og romanse. Uttrykket "golddigger" blir muligens noe feil - det er mange intelligente russiske kvinner med utdannelse og det er ikke slik at de alle leter etter en rikest mulig fyr. Men de har et veldig praktisk forhold til ekteskap hvor det viktigste er å finne en mann med en god inntekt og "seal the deal". Jeg har observert dette up close mange ganger - min roommate er russisk og jeg har flere russere i omgangskretsen. At kvinner er tiltrukket av sosial status, utdannelse og suksess er ingen hemmelighet men det er jo en del av en total pakke, ikke det utslagsgivende. Alle kvinner jeg har truffet fra Russland og Ost-Europa skiller seg ut ved at de setter mye storre fokus på en manns meritter og langt mindre på andre ting. Selv jenter jeg kjenner fra Skandinavia, Frankrike og USA som bryr seg om en manns finansielle status har andre krav til en ektemann - god sex, felles humor, bra kjemi. Russiske kvinner har rett og slett ikke disse tingene hoyt på listen. Jeg finner heller ikke russiske kvinner spesielt feminine - de er kun feminine i sitt utseende, men ikke fremtreden. De mangler noe av det "myke" og sensuelle. Selvsagt finnes det unntak, men av alle nasjonaliteter jeg har omgitt meg med, må jeg si at russere mest konsekvent har levd opp til stereotypene. 6
Gjest Lille-pus Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Jeg tør ikke mene så mye om russiske kvinner... jeg kjenner ingen. De russere jeg sporadisk har møtt gjennom min jobb har vært menn.... Og så er min mentale side bittelitt fraværende for øyeblikket er jeg redd.... siden jeg har en avtale med en superhot mann fra Mississippi i morgen... 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 I fjord var jeg i Russland, og ble overasket over hvor stygg jeg faktisk følte meg. Det er ikke lett å være vakker i en fjord. Anonymous poster hash: ea3ab...125 18
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Russland har overflod av alkoholikere og narkomane. Derfor er de så slanke... Anonymous poster hash: f1a23...6fc
Gjest kassycat Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Russiske og ukrainske kvinner er veldig pene, ja. De tar vare på seg selv og er veldig opptatt av å være feminin. I Norge er det jo så mange som vil være som menn av en eller annen grunn... Fornøyd med at så mange har trodd at jeg er russisk, he he 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Det er ikke lett å være vakker i en fjord. Anonymous poster hash: ea3ab...125 Hahahaha, herregud! Nei, det høres ikke lett ut. Til dags dato har jeg bare støtt på nøkken og andre styggedommer når jeg er i fjord. Anonymous poster hash: 83659...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Jeg liker nå norske jenter. All den kritikken/trollingen de får mot seg her på forumet kan ikke være lett å takle Anonymous poster hash: d5326...bbf 2
Gjest Lille-pus Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Hahahaha, herregud! Nei, det høres ikke lett ut. Til dags dato har jeg bare støtt på nøkken og andre styggedommer når jeg er i fjord. Anonymous poster hash: 83659...ae9 Nøkken lever i ferskvannstjern. Kan det være draugen du tenker på? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå