Gå til innhold

kjønnslepper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

takk for mange svar :P  

da er det kanskje ikke så værst med litt store kjønnslepper da. når jeg har spurt mine venninner er det ingen av de som sier de har det,ble redd jeg var fryktelig unormal der nede!!

Vi er forskjellige hele gjengen.

Det er det som er normalt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....Når det gjelder mine egne' date=' tenker jeg ikke på dem som hverken fine eller stygge, de bare er der, liksom. :wink: [/color']

:Nikke: jepp, det er ett sånt forhold jeg har til mine også! De ER der, jeg holder dem rene og glade, og da er det greit for min del :-D

Ikke tenk på hva andre sier og mener at er "normalt" ihvertfall, det er like stor forskjell på dem som det er forskjell på guttas peniser!

*aline har heller aldri sett en penis jeg synes var stygg i grunnen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
takk for mange svar :P

da er det kanskje ikke så værst med litt store kjønnslepper da. når jeg har spurt mine venninner er det ingen av de som sier de har det,ble redd jeg var fryktelig unormal der nede!!

Det er jo også relativt hva man kaller stort. Noen kan synes de har store kjønnslepper, go så er de mindre enn dine. noen kan synes de har helt vanlige små kjønnslepper og så er de større enn dine. U see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eneste..

Enig med de fleste her,

bortsett fra hvis kjønnsleppene dine henger så mye utenfor at de gnisser i trusene og du ikke kan gå i stramme bukser uten at det kiler og de er i "veien"...da kan du henvende deg til Volvat medisinske senter og be om en konsultasjon.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også store, som jeg har fått flere komplimenter for. For meg ser de vulgære ut når jeg er barbert, men elskeren elsker det.

Er alt for glad i sex til å vurdere å la noen klippe i nervetrådene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...