Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg har veldig store indre kjønnslepper,de syntes godt utenfor de ytre. er litt ukomfortabel med dette. er det mange der ute som ser ut som meg? hva syntes mennen om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er helt normalt. De aller fleste kvinner er skapt slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føniks Skrevet 7. juni 2004 #3 Del Skrevet 7. juni 2004 Og det er veldig sexy, eg blir kåt av å sjå slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opererte dem bort Skrevet 7. juni 2004 #4 Del Skrevet 7. juni 2004 Mine var også utenfor de indre, derfor fikk jeg dem operert bort på utsiden slik at de ikke "stakk ut". Jeg er fornøyd nå, når de ikke henger utenfor! Forøvrig er det flere tidligere tråder her om akkurat operasjoner på kjønnsleppene, priser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #5 Del Skrevet 8. juni 2004 Det er ingen jeg kjenner som har noen problemer med det iallfall. Store, små, vide, trange samme f. Gi meg en!! Det er vår!!! :oops: Sporet av litt der, men ja, tilbake til saken: Nei, har ingen problemer med det. Det er som med pupper: tilgang er det viktigste, ikke hvordan de ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 8. juni 2004 #6 Del Skrevet 8. juni 2004 He-he-he... Seriøst? Er dere ikke opptatt av det visuelle i det hele tatt, ingen estetiske standarder - så lenge det er tilgang så er det greit? Det var både veldig oppmuntrende, for de som ikkesto først i køen da utseende ble tildelt, men også underlig skremmende for oss andre som er ser ok ut - for hvilken standard skal vi sette oss...? Hmmmmm... Ble plutselig våryr selv. Singel, TomKrus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #7 Del Skrevet 8. juni 2004 He-he-he... Seriøst? Er dere ikke opptatt av det visuelle i det hele tatt, ingen estetiske standarder - så lenge det er tilgang så er det greit? Det var både veldig oppmuntrende, for de som ikkesto først i køen da utseende ble tildelt, men også underlig skremmende for oss andre som er ser ok ut - for hvilken standard skal vi sette oss...? Hmmmmm... Så klart tenner jeg ikke på hvem som helst, vi har da alle forskjellig smak, men når jeg har kommet så langt at jeg ser kjønnsleppene til en jente/kvinne, tror jeg at jeg allerede har blitt ganske så interessert i henne Selv har jeg sikkert artifakter på kroppen min som noen vil finne mindre tiltrekkende (hvem vet, kanskje til og med frastøtende), men de jentene jeg har vært sammen med har aldri hatt problemer med kroppen min, likeså har jeg aldri hatt problemer med deres kropper selv om ikke de heller har vært perfekte. Ingen av oss er det. Ble plutselig våryr selv. Singel, TomKrus? Your place, or mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 8. juni 2004 #8 Del Skrevet 8. juni 2004 Fnis, jeg ble plutselig litt opptatt av "artefaktene" dine, det var et alldeles besynderlig ord å bruke på seg selv... Jeg så plutselig for meg en ekstra arm eller tolv fingre. Fortell, fortell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #9 Del Skrevet 8. juni 2004 Vel talt Tommy! Helt enig med deg, menn liker å få ta på og å leke med kvinnekjønn, pupper, romper og resten av kroppene våre, det samme gjør vi med mannekroppen, jeg har enda ikke truffet en stygg pikk for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #10 Del Skrevet 8. juni 2004 Fnis, jeg ble plutselig litt opptatt av "artefaktene" dine, det var et alldeles besynderlig ord å bruke på seg selv... Jeg så plutselig for meg en ekstra arm eller tolv fingre. Fortell, fortell!! En gigantisk stor penis som skremmer trusa av de fleste jenter Eller kanskje arr etter en krig eller to Bruk fantasien din. Man ødelegger da ikke en god historie med å fortelle sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 8. juni 2004 #11 Del Skrevet 8. juni 2004 Det har jeg... Det var ikke morsomt... men det henger vel sammen med hvor godt man liker noen også... jeg får et filter hvis jeg liker noen som gjør at terskelen blir litt lavere... hvis jeg henger meg opp i småting med en fyr, er det ganske sikkert at det ikk er det STORE uansett.. Men jo, det finnes stygge pikker, akkurat som det finnes stygge pupper, det må vel være lov å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #12 Del Skrevet 8. juni 2004 ...men finnes det stygge kjønnslepper? Eller er menn for programert til å like kvinnekjønn, og dermed funker det uansett? Jeg tror det, akkurat som jeg tror at for meg funker pikk uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. juni 2004 #13 Del Skrevet 8. juni 2004 ...men finnes det stygge kjønnslepper? Jeg kan ikke tenke meg at det finnes stygge, tror "stygg" sitter i hodet. Men så har jeg ikke sett så mange at det gjør noe, da! Når det gjelder mine egne, tenker jeg ikke på dem som hverken fine eller stygge, de bare er der, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 8. juni 2004 #14 Del Skrevet 8. juni 2004 Nå er det vel med kjønnslepper som med andre ting - delte meninger. Allikevel har jeg aldri sett en stygg ....... Tror jeg med mange andre, synes at det er sexy og deilig at kjønnsleppene er litt synlig. Det er jo også veldig vanlig at de indre går utenfor de ytre. Lev og vær glad Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #15 Del Skrevet 8. juni 2004 My thoughts exactly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 8. juni 2004 #16 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har alltid syntes p***** til de guttene jeg har hatt sex med har vært pen. Sikkert noe med at jeg har likt eieren. Tilsvarende synes jeg fremmede gutters tisser er stygge. Exen min hadde en skjeiv en, den var litt søt (og innmari god!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. juni 2004 #17 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg vil tro at når man er kommet så langt at mannen kan SE eller FØLE kjønnsleppene, så skal det en del til for å få han uinteressert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #18 Del Skrevet 8. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Absttrakt Skrevet 8. juni 2004 #19 Del Skrevet 8. juni 2004 Henger meg på tråden til gutta her; Har man først kommet langt nok til å være i nærheten av kjønnsleppene så sier hjernen bare en ting. JEG ELSKER DISSE KJØNNSLEPPENE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #20 Del Skrevet 8. juni 2004 takk for mange svar da er det kanskje ikke så værst med litt store kjønnslepper da. når jeg har spurt mine venninner er det ingen av de som sier de har det,ble redd jeg var fryktelig unormal der nede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå