Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

Nå håper jeg det er noen "eksperter" her inne...Jeg er klar over at alle er forskjellige og at det ikke finnes fasitsvar - men noen ideer er fint!

Jeg har mistet i SA 4 ganger, en gang i EXU og en gang i MA :( Ingen barn fra før. Håpet er stort og ønsket større :(

Denne måneden vet jeg at vi traff EL. jeg forventer IKM neste lørdag, altså om en uke! Det startet med sykt ømme pupper forrige dagen. De kan være ømme før ikm, men denne gangen er de vondtømme!

MEN, så på toalettet i går morres oppdaget jeg utflod med en anelse farge :( Tørket meg og det kom sporblødning med friskt blod. Jeg fløy jo ut og inn av toalettet deretter og hele dagen. Ikke tegn til mer friskt blod! I dag var det litt utflod, men med veldig lite farge.

Hva i all verden er dette? En uke før ikm som ellers pleier å være etter klokka ..

Man blir litt små gal av denne prosessen, hvertfall når ønsket er så stort.

Kan legge til at vi venter på ivf - men søknadsprosessen er jo eviglang så vi har valgt å prøve i mellomtiden.

Beklager ekle detaljer :(

Takk for svar til de som gidder å ta seg bryet med det =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være festeblødning. Eller en mellomblødning. Det skjer innimellom uansett hvor stqbil syklus du har. Må bare vente å se.

Skrevet

Kan være festeblødning! Trenger ikke å være negativt, så bare smør deg med tålmodighet og ta en test på lørdag eller søndag evt :)

Skrevet

Det kan være festeblødning, men jeg har hatt det flere ganger siste år og aldri fått positiv test. Så tøff historie du har.. Jeg kommer ikke forbi vente på to blå-fasen, men jammen er det potensielle skjær i sjøen senere i løpet også. Håper det har slått til for deg og du kan skippe ivfen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...