AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hvordan oppbevarer du en åpnet pakke med tacolefser? Og hvor lenge går det til det mugner? Har en åpnet pakke fra forrige helg som jeg lurer på om jeg kan la ligge i kjøleskapet til neste helg eller om jeg burde slenge det i frysen. Anonymous poster hash: 00ed3...187
Pearl2.0 Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Oppbevarer i romtemp i plastpose, og gir dem litt over ei uke
Fuglen Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Oppbevarer de i en plastpose, klemmer ut all luft fra posen. Hvis jeg ikke spiser de opp i løpet av en uke putter jeg de i fryseren.
AloeVera Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 På pakken står det at de skal legges i en lukket plastpose og oppbevares i kjøleskap. Maks tre dager! Jeg ruller sammen posen de ligger i fra før av og har en vanlig brødpose rundt og legger den i kjøleskapet. Vi spiser alltid tacorestene til lunch dagen etterpå da så de har aldri rukket å ligge noe særlig lenge
Gjest rådyr Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 (endret) Om de blir litt tørre kan du bruke dem som pizzabunn, ev. med tacorester på. Eller til quesadillas. Endret 6. april 2014 av Talyset
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Oppbevarer i plastpose i kjøleskapet, godt lukket og med minst mulig luft i. Holder fint i en ukes tid. Anonymous poster hash: 2485f...4f0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Jeg fryser de. Fungerer utmerket. Anonymous poster hash: 7e37e...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå