Gå til innhold

Plexiglassrør til sangene og menyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wææææææææææ! Finner ikke slike noen steder! Vet de har på rette linjer, men jeg vil utforme sanger osv selv jeg og ha de inni... (Pynte rørene selv også..) :-( Er det noen som kan hjelpe? Jeg skal ikke ha invitasjonene inni slikt, kun de andre tingene...

:-)

Om noen kan hjelpe meg finne slike rør vil jeg blitt kjempeglad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har (hadde) samme tanken og har undersøkt land og strand etter slike. Tro meg, det blir kjeeeempedyrt!!

De plassene jeg var i kontakt med tok mer for hvert rør (ukappet til den lengden) enn hva rette linjer gjør pr rør inkl pynt og tekst. :o

Jeg skal selvfølgelig undersøke mer, jeg har ett år på meg. Skal si ifra hvis jeg finner noe. Du må hyle ut om du finner noe du også, eller andre ;)

Skrevet

mulig jeg er teit nå, men har dere da sjekket også med rørleggerbutikker? det finnes helt sikkert gjennomsiktige rør der, selv om det kanskje ikke er plexiglass? aner egentlig ikke, men man vet jo aldri?

Skrevet

Rør fra rørleggeren koster nok flesk de også. Der er beregnet til å tåle både det ene og andre. Jeg har funnet akrylrør som er egnet, men har ikke hatt tid til å se på de i virkeligheten. Dette er en lokal butikk.

Om du starter med å ringe feks en hobbybutikk så har de alltids noen som de tror har osv.. Slik havna jeg til butikken som hadde iallefall.

Skrevet

rørleggern her hadde bar sånn gjennomsiktig plastslange... :roll:

Dette sto i mailen fra rette linjer:

Vi kan skaffe deg disse rørene.

Vi trenger ca. to uker leveringstid fra bestillingsdato.

Prisen for rør som er 10 cm lange og 4 cm i diameter er

mellom 25 -30,- pr. stk.

Vi må kjøpe hele rør og kutte dem ned i riktig størrelse, så prisen avhenger

av hvordan antallet går opp i lengden på rørene.

:)

Skrevet

Hvor mange er det du skal ha da? Har du sjekket diverse nettbutikker?

Skrevet

jeg trenger 50 stk... som er ca 5cm hver.... :-)

Skrevet

Det kan fort bli litt dyrt ja. Surfet litt etter det i sted men kunne ikke se det noen sted. De har ikke slikt på Panduro da?

Skrevet

Er det noen fra Stavanger her? CrismaPlast i stavanger selger slike rør.... :kul:

Skrevet

Hva må du betale for et rør da, og hvor langt er det? Er det i plexiglass?

Greit å ha noe å sammenligne med før jeg kjøper ;)g

Skrevet

Venter svar fra de jeg.. Har ikke hørt noe, men om du vil ha tlf nr deres, så bare send meg en pm. :-)

Skrevet

hva med reagensrør av den typen som laboratorium bruker? Men de blir kanskje ikke lange nok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...