radioactive Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hei! Har en Dr. Denim i militærmønster som er veldig fin, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg kan bruke til den. Føler det fort blir kræsj og at det blir en dårlig kombinasjon. Pleier å bruke hvite converse og en hvit genser, men føler det blir for "safe" og kjedelig. Noen tips? Min er ca lik som den på bildet.
Gjest Evans Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Hehe, hadde tenkt å foreslå hvit genser/skjorte. Men siden du syns det blir for safe, kan jeg jo foreslå svart genser? Syns det er finest med noe som ikke er mønstrete når du har en mønstrete bukse. Har du mønstrete overdel også, så blir det litt mye å se på for min del Olaskjorte kan jo også funke? Hva med et stort fint smykke til en ellers nøytral genser/skjorte? Eller en cardigan over i en annen farge enn overdelen?
Gjest Nanne70 Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg synes det er utrolig mye man kan kombinere en sånn bukse med Her er bare noen få forslag:
radioactive Skrevet 7. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2014 Tuusen takk for alle svar :D Nå har jeg mange ideer! Aldri mer kleskrise..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Jeg synes de to antrekkene til høyre hos Nanne var ti ganger finere enn de til venstre og særlig det under. Det blir fort harry med slike bukser, personlig liker jeg dem ikke uansett, men hadde du stilt opp med en pastellgenser til og en litt "myk" look så hadde jeg antakeligvis ikke tenkt så mye over det, for det var noen pene vårantrekk. Den gusjegrønne t-skjorta er helt kræsj, og brun- og svartfarger blir for mye. Det får meg til å tenke på middelaldrende damer som beskriver stilen sin som "rocka". (Det er svært få mennesker i landet som faktisk har en rocka stil, og svært få som kler det, allikevel sier gud og en hver mann som eier en skinnjakke og et par jeans at de har en rocka stil.) /digresjon Anonymous poster hash: a02a2...781
Zinnia Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Jeg synes det er utrolig mye man kan kombinere en sånn bukse med Her er bare noen få forslag: Sånn ville jeg gjort det Litt OT, men hvordan setter dere sammen antrekk med bilder sånn som dette her? Er det et eget program eller noe? Bare nysgjerrig, blir jo mye lettere å planlegge og prøve ut ting da
Gjest Evans Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Litt OT, men hvordan setter dere sammen antrekk med bilder sånn som dette her? Er det et eget program eller noe? Bare nysgjerrig, blir jo mye lettere å planlegge og prøve ut ting da Det lurer jeg på også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå