Gå til innhold

Parfyme på flyet (tips!)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å tipse dere om hvordan dere kan ta med parfyme på flyet uten at det tar mye plass eller knuser. Jeg har kjøpt den selv fordi det er veldig praktisk og kjekt å reise med da jeg reiser en del :) Det er en parfyme beholder, som du enkelt fyller med parfyme! Holder til mange dusjer og jeg synes den er fin å ha når jeg reiser. Liten og praktisk. post-37809-0-93850900-1396776513_thumb.j

Anonymous poster hash: a67d5...761

Videoannonse
Annonse
Gjest Jørild
Skrevet

Men trenger du å ha med deg parfymen inn på flyet? Dusjer du på deg parfyme underveis i reisen?

AnonymBruker
Skrevet

Nå som flere og flere reiser kun med håndbagasje er det fint å kjenne til slike tips. Jeg skal snart til Thailand med kun håndbagasje og setter pris på gode pakkeløsninger.

Anonymous poster hash: c248a...a7f
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på alle de stakkars folkene som sliter med allergi, og som faktisk reagerer på parfyme.. Lite smart å spraye på seg parfyme på et fly, som både er lite og fullt av mennesker.

Anonymous poster hash: 798ce...118
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger da ikke spraye seg med parfyme på flyet selv om man har med seg parfyme. Jeg har med meg både shampo og dusjsåpe på flyet men det betyr ikke at jeg har tenkt å vaske meg under flyturen.

Anonymous poster hash: c248a...a7f
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bra da, for eventuelle parfymeallergikere, at man er sikker på at parfymen i folks håndbagasjer ikke knuser :) Så lenge man ikke BRUKER parfyme ombord er det jo greit å ha den med. Kjekt å slippe å sende bagasje kun for å få med toalettsakene.

Anonymous poster hash: 67457...a22

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på alle de stakkars folkene som sliter med allergi, og som faktisk reagerer på parfyme.. Lite smart å spraye på seg parfyme på et fly, som både er lite og fullt av mennesker.

Jeg har den i håndbagasjen fordi jeg sprayer når jeg kommer frem. Tar jo hensyn til de andre på flyet <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Poenget er at den er liten og kjekk å ha når jeg føler for å lukte godt mens jeg er ute på tur.

AnonymBruker
Skrevet

Da forstår jeg! Trodde det var folk som hadde med seg en slik en for å spraye seg PÅ flyet... Litt treg i nøtta på en søndagskveld :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...