Gjest Anastasia Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg drakk litt i går, ikke så mye men i dag er jeg skikkelig dårlig og kaster opp.. Går på 5 mg Cipralex. Drakk masse vann i går og spiste mat også, likevel er jeg skikkelig kvalm og klarer knapt røre meg her. Er det flere som har samme bivirkninger?
Vannmann1 Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Hvor mye drakk du? Ikke lett å tippe. Ville uansett ta det med ro med alkohol.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Det er ingen bivirkning sånn sett. Man bør ikke drikke alkohol sammen med Cipralex, les pakningsvedlegget. Anonymous poster hash: cd9b1...852
Vill Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 (endret) Hm.. Eg går på Escitalopram.. Billigvarianten. Det samme virkestoffet som Cipralex. 20mg. Eg går ut nokre ganger i året og drikker. Kaster ikkje opp for det om. Kan det vere du har fått spysjuka? Eller spist noko du ikkje tålte? Matforgiftning? Edit: Var ein gang eg holdt på å spy, og vart veldig dårlig. Det var etter å ha spist hamburger frå ei sjappe på veg heim. Eg har melkeallergi, og trur ikkje dei var nøye nok på reinhold. Og ikkje sikkert dei skjønte heilt ka eg ikkje tålte. Kom heim og hang over do i nokre timar. Merker det fort når eg får i meg melk då.. Endret 6. april 2014 av Vill
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Jeg går også på Escitalopram og har funnet ut at jeg må være mer forsiktig med alkohol nå enn før. Anonymous poster hash: 4f943...4fa
Gjest Anastasia Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Hvor mye drakk du? Ikke lett å tippe. Ville uansett ta det med ro med alkohol. Jeg drakk 2 glass vin og 1 vodka redbull. Sluttet å drikke før kl 1 og gikk over til vann etter det. Begynner å lure på om jeg er allergisk mot alkohol for jeg pleide å bli veldig dårlig da jeg ikke gikk på Cipralex og. I tillegg klør jeg noe helt utrolig etter å ha drukket. Kan være greit å holde meg unna alkohol ja.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Det er nok sikkert tilfeldig. 5mg er jo veldig lav dose. Anonymous poster hash: 6bd29...995
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Om det klør i tillegg etter å ha drukket tror jeg det er lurt å holde seg unna ja. Det kan være allergi :-) Anonymous poster hash: 697ca...cc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå