Gjest Ethereal Skrevet 7. juni 2004 #1 Skrevet 7. juni 2004 Leste i en tråd lenger oppe at noen anbefaler et kosttilskudd som heter Udo's Choice. Selv tar jeg pr. dags dato ingen tilskudd, men siden jeg trener en god del, ville det kanskje være lurt. Hvor får man tak i Udo's Choice?
Suzy Skrevet 7. juni 2004 #2 Skrevet 7. juni 2004 Jeg spurte om Udo's Choice tidligere her inne.. Jeg tror du får tak i den på helsekostbutikker - det er kjølevare så vidt jeg vet. Jeg har også tenkt å begynne med UC - men nå venter jeg bare på lønning...
Junebug Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 Jeg bruker UC og kjøper det på helsekost. som Suzy skriver er det kjølevare, så du finner det i kjøleskapene.
Gjest Ethereal Skrevet 7. juni 2004 #4 Skrevet 7. juni 2004 Hvis det er i flytende form, må jeg nok finne et annet alternativ; jeg takler bare ikke enkelte smaker og konsistenser. :-(
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #5 Skrevet 7. juni 2004 Tror du kan få dem som kapsler og men de er dyrere. Har hørt at Udo's flytende smaker pjuk.
Junebug Skrevet 7. juni 2004 #6 Skrevet 7. juni 2004 Det finne både som flytende olje og kapler. Selv tar jeg oljevarianten og syne ikke det smaker så ille som tran. Men kjøper du den store flasken blir oljen lett harsk før man har brukt opp alt, anbefaler derfor den lille flasken. Kapslene må du ta flere av for å oppnå samme virkning som oljen og de er derfor dyrere.
Gjest Lady-M Skrevet 7. juni 2004 #7 Skrevet 7. juni 2004 Det er ikke smaken som er værst, men konsistensen. Det er jo tross alt olje, og den legger seg rundt i munnen. Men går greit hvis man har et glass med app.juice klar til å skylle det vekk med. Jeg tar 1 spiseskje to ganger daglig. Udo's er bra for ledd, muskler, hjerte/kar, restitusjon og fettforbrenning. Det går også an å lage sin egen blanding av linfrøolje og olivenolje som blir et rimeligere alternativ. Men Udos blir en mer riktig blanding av fettsyrene Omega 3, 6 og 9. Anbefales! :-)
Suzy Skrevet 7. juni 2004 #8 Skrevet 7. juni 2004 Går an å blande den i smoothies/shakes også har jeg hørt (ikke prøvd)...
Junebug Skrevet 7. juni 2004 #9 Skrevet 7. juni 2004 Det går også an å ha UC i dressing og ha den på salat. Har ikke prøvd det selv, foretrekker å få det unna med en spiseskje og så svelge det ned med appelsinjuice, som Lady M.
Gjest Fraggel Skrevet 7. juni 2004 #10 Skrevet 7. juni 2004 Hehe, jeg skulle akkurat til å spørre om det samme... Hvor mye koster det, da? Nå har jeg akkurat hamstret tilskudd, men jeg kan jo gå over til UC når Spektro er brukt opp. Eller kanskje det ikke er det samme? :klø: Gud, så mye man ikke vet.
Gjest Ethereal Skrevet 7. juni 2004 #11 Skrevet 7. juni 2004 Hva er Spectro, da? Udo's Choice er Omega 3, 6 og 9 i oljeform, på plantebasis (tror jeg).
Gjest Fraggel Skrevet 7. juni 2004 #12 Skrevet 7. juni 2004 Hva er Spectro' date=' da? Udo's Choice er Omega 3, 6 og 9 i oljeform, på plantebasis (tror jeg).[/quote'] Spektro er Multivitaminer, det. Da blir vel UC et alternativ til fiskeolje-kapsler (bruker Möller's Dobbel, med Omega-3 fettsyrer + A, D og E-vitaminer)?
trøll Skrevet 7. juni 2004 #13 Skrevet 7. juni 2004 Jeg betalte 230,- for et glass udos choice kapsler. Dosering: 2 kapsler 1-2 ganger daglig. Eneste minuset er at kapslene er ganske store.
Junebug Skrevet 7. juni 2004 #14 Skrevet 7. juni 2004 Hvor mye koster det' date=' da?[/quote'] 253,- for 500 ml.
Gjest Ethereal Skrevet 7. juni 2004 #15 Skrevet 7. juni 2004 Tror du har rett, ja. Selv skal jeg heller kjøpe et annet tilskudd for essensielle fettsyrer (bl.a. bra for leddene); sjekk ut www.proteinfabrikken.no. Hvis du trener mye, er det ellers en ide å få i seg antioksidanter (vit. A,C,E), sink og magnesium.
Letti Skrevet 7. juni 2004 #16 Skrevet 7. juni 2004 Blander selv UC i tropisk nektar........... Har kun positive erfaringer. Spesielt mot atopisk eksem.
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2004 #17 Skrevet 7. juni 2004 Udos er PHØY! men er kjempebra mot tørr hud.. Jeg tar 1 spiseskje daglig men brekker meg av smaken. De finnes i tabletter også, men de er ikke like konsentrert.. Men ikke noe er så dårlig at de ikke er bra for noe..? Sammenlign med den flytende versjonen og se.. UDOS finnes i de fleste helsekostforretninger og fitnessbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå