Gjest Teora Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg har litt anlegg for monobryn, og bruker å nappe litt flere ganger i uken for å ikke få for mange og lange hårstrå mellom ellers fine øyenbryn. Men det er jo litt stress, og det er typisk at det plutselig er et godt synlig hår på midten som har sluppet unna. Jeg er ikke spesielt hysterisk på kroppshår ellers, men kjenner at øyenbrynene vil jeg gjerne holde noelunde ryddige for å fremstå "ryddig" om det gir mening. Så da lurer jeg på hva andre her med litt viltvoksende bryn tyr til? Napping med pinsett som meg, sånn trådteknikk (er det lett å gjøre selv?) eller andre fremgangsmåter?
Gjest Yellowrose Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg har ikke dette selv, men jeg vokser mine uansett og min hudpleier selger en krem som heter kalo(?) og den skal visst sørge for at hårene vokser saktere og mindre ut etter hver gang du har vokset et område. Kanskje det hadde vært noe for deg? Jeg anbefaler hvertfall voksing, det er fort gjort og holder hårene borte lenge
Gjest Teora Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Takk for svar, da vokser du hos hudpleier regner jeg med? Jeg kunne godt tenkt meg å prøve å vokse hjemme selv, men har kun forsøkt noen små voksstrips fra Vita, og det var omtrent like effektivt som en vanlig tapebit ville vært. Kremen du nevner skal jeg definitivt undersøke nærmere.
Gjest Yellowrose Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Takk for svar, da vokser du hos hudpleier regner jeg med? Jeg kunne godt tenkt meg å prøve å vokse hjemme selv, men har kun forsøkt noen små voksstrips fra Vita, og det var omtrent like effektivt som en vanlig tapebit ville vært. Kremen du nevner skal jeg definitivt undersøke nærmere. Jeg vokser hos hudpleier ja, synes det er mer effektivt enn å gjøre det selv. Og det er ikke så vondt heller synes jeg. Så bra Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Jeg ville fjernet med laser. Anonymous poster hash: 1a1c6...62f
Zinnia Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Jeg bruker både pinsett, spring-it, og øyenbrynskniv litt om hverandre. Hvis du napper først og går over med kniven etterpå får du jo med både småhår og eventuelle andre hår som har sneket seg unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå