Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #41 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvor gammel er du selv da Sadie? Bare litt nysgjerrig fordi jeg selv falt så inn i hampen for en på tjuefire for et par år siden, men jeg avviste ham totalt fordi jeg følte meg så fryktelig gammel i forhold... og nå er det for sent, han har jo mistet interessen men nå hadde jeg turt... etter å ha tenkt meg om i et par år Og jeg er midt i de førti da faktisk.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sommergjest Skrevet 13. juni 2004 #42 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg kjenner meg igjen, Mysan..har opplevd det samme..og er også i førtiårene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 #43 Del Skrevet 13. juni 2004 blond tommern med latino + aline= sant!! Kan jeg være brudepike i bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 13. juni 2004 #44 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis dette var samliv, ja, men nå er vi på seksualitet, så du må nok finne noe annet å bidra med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 #45 Del Skrevet 13. juni 2004 Hm, ja ok. Dum og blond, og ikke minst ung som jeg er, har du noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 13. juni 2004 #46 Del Skrevet 13. juni 2004 Hm, ja ok. Dum og blond, og ikke minst ung som jeg er, har du noen forslag? F***, stemmer du var ung du, ja. Nei, da overlater jeg alt til Aline. Jeg er mann, og tror ikke jeg får lov til å prate med deg her inne. *Luske seg ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 13. juni 2004 #47 Del Skrevet 13. juni 2004 Hver sin smak sier jeg.. Jeg har aldri vært sammen med noen som er yngre enn meg og har aldri fått "tenning" av noen yngre .. Jeg er sammen med en som er en god del eldre enn meg og foretrekker det.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. juni 2004 #48 Del Skrevet 14. juni 2004 [... Nei, da overlater jeg alt til Aline. Jeg er mann..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå