Gjest GreenSky Skrevet 8. juni 2004 #21 Del Skrevet 8. juni 2004 eldre jenter!? pensjonister og sånn, da eller? Borsett fra det er jeg vel en eldre jente. Men ikke så veldig. lurven: jeg er også ganske barnslig. Skal vi gifte oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 8. juni 2004 #22 Del Skrevet 8. juni 2004 Ja, yngre gutar er heilt greit Har ein "kosegut" som er 2 år mindre yngre enn meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2004 #23 Del Skrevet 9. juni 2004 eldre jenter!? pensjonister og sånn, da eller? Borsett fra det er jeg vel en eldre jente. Men ikke så veldig. lurven: jeg er også ganske barnslig. Skal vi gifte oss? nei du er i passe alder liker dem fra 25 og oppover og vi er jo på samme mentale nivå også.. vi kan godt gifte oss altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #24 Del Skrevet 9. juni 2004 Trodde du var in luv med Aline jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2004 #25 Del Skrevet 9. juni 2004 ja jeg er det da skal gifte meg med grønnski bare så hun skal få oppholdstilatelse i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #26 Del Skrevet 9. juni 2004 Ventet meg et innlegg fra en dame på minst 30+ jeg, som likte gutter fra tjuefem og nedover.... men 22? og gutter som er et par år yngre? Regnes ikke for yngre det - det er samme generasjon, og som de andre her sier så virker det vel ikke som om du er så veldig mye mer moden enn en gutt på nitten, eller hva synes du selv? Jeg for min del ser forresten ikke forskjell på nittenåringer og tjuefemåringer.... sånn generelt da...(men ville foretrukket å ha sex med en som har gjort det før... noen ganger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #27 Del Skrevet 10. juni 2004 ja jeg er det da skal gifte meg med grønnski bare så hun skal få oppholdstilatelse i oslo :hår: :fy: DAKAR Greensky!!! skal være snill med greensky Lurven!! :fy: Greensky: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #28 Del Skrevet 10. juni 2004 :hår: :fy: DAKAR Greensky!!! skal være snill med greensky Lurven!! :fy: Greensky: :trøste: Hmmmrpf, jeg har bodd i Oslo mye lenger en lurven! Så det, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #29 Del Skrevet 10. juni 2004 Trodde du var in luv med Aline jeg? lurven og jeg go way back. Men kanskje aline skal få lov til å låne han litt. Må dele på godene, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #30 Del Skrevet 10. juni 2004 aline vil enten ha en blondie-gutt eller en latino, er lurven noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 10. juni 2004 #31 Del Skrevet 10. juni 2004 aline vil enten ha en blondie-gutt eller en latino' date=' er lurven noe av dette?[/quote'] Jeg er blond, og kjenner en latino. Ta med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #32 Del Skrevet 10. juni 2004 lurven er blond! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #33 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg er blond' date=' og kjenner en latino. Ta med?[/quote'] blond tommern med latino + aline= sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #34 Del Skrevet 10. juni 2004 lurven er blond! og lurven, delt på greensky, gamle alex og meg!! kan se ut som en travel tid fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2004 #35 Del Skrevet 10. juni 2004 vil dere ha meg samtidig heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 11. juni 2004 #36 Del Skrevet 11. juni 2004 Unge gutter er like interessante som en liter skummamelk. Må ha det, bare må ha det... eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 11. juni 2004 #37 Del Skrevet 11. juni 2004 Ikke i det hele tatt. Rører ikke skvipet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 11. juni 2004 #38 Del Skrevet 11. juni 2004 OK. Hadde bare et bilde av deg i mitt hode med "melke" bart og hele greia :oops: .... *poff så var jeg borte*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 11. juni 2004 #39 Del Skrevet 11. juni 2004 OK. Hadde bare et bilde av deg i mitt hode med "melke" bart og hele greia :oops: .... *poff så var jeg borte*.... Ingen bart overhodet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. juni 2004 #40 Del Skrevet 11. juni 2004 Med fare for å virke støtende på enkelte så driver jeg selv å digger en fyr på 22 år helt for vildt. Intet mas om samboerskap eller barn. bare hyggelig samvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå