AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Jeg har gått på den smellen at jeg har forelsket meg i en person som jeg ikke kommer til å se igjen. Vi traff hverandre under omstendigheter (den ene av oss i en profesjonell stilling) som gjør det helt umulig å oppsøke ham (da hadde jeg virka gal). 20 minutt med denne personen var altså nok til å bli stormende forelsket, og det føles så utrolig idiotisk. Jeg tenker på ham hver dag, ca. 90% av tiden, og har så SYKT lyst til å treffe ham igjen. Det oppleves som en stor kjærlighetssorg, noe som jeg synes er så merkelig, siden jeg bare har truffet ham en gang, og da visste at vi ikke skulle ses igjen. Noen som har noen tanker/tips om hvordan jeg kan glemme ham? Noen som har opplevd å bli forelsket etter så kort tid? Synes hele greia er helt sprø, og jeg tørr ikke nevne dette for noen, derfor skriver jeg her. Tusen takk for svar! :-)Anonymous poster hash: 1a8f3...95d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Spre bena så vil han ha deg uansett ))Anonymous poster hash: 6ccba...bec
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Spre bena så vil han ha deg uansett ))Anonymous poster hash: 6ccba...bec Herregud for et flåsete svar! Ts: Hvis han ikke lenge har en profesjonell rolle overfor deg, så er det vel ingenting i veien for at det kan bli noe mellom dere? Kan du ikke bare treffe på han "tilfeldig" en dag? Anonymous poster hash: ac8f6...b51
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Herregud for et flåsete svar! Ts: Hvis han ikke lenge har en profesjonell rolle overfor deg, så er det vel ingenting i veien for at det kan bli noe mellom dere? Kan du ikke bare treffe på han "tilfeldig" en dag?Anonymous poster hash: ac8f6...b51 Han bor i en annen by, og er gift med barn. Helt umulig at det skal bli noe. Bittert...! Anonymous poster hash: 1a8f3...95d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Han bor i en annen by, og er gift med barn. Helt umulig at det skal bli noe. Bittert...!Anonymous poster hash: 1a8f3...95d Ok. Da er det det at han er gift med barn som er det virkelige problemet her. Da må du bare legge dette bak deg. Du kan jo tenke på at du kun har møtt fyren ei kort stund og garantert da ikke vet noe om alle de dårlige sidene hans? Alle mennesker har dårlige sider, også denne mannen. (Og de er nok kona hans klar over ) Anonymous poster hash: ac8f6...b51
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Hei Ts, jeg har det sånn selv. Møtt han i formell setting med andre mennesker til stede. Det sa gradvis pang! og jeg tenker på han hele tiden. Jeg ser han en gang i blant. Vi prater aldri sammen. Jeg er gift. Dette er første gang det skjer meg i løpet av samlivet med mannen min gjennom over 10 år. Det gjør så vondt. Jeg gråt siste dagen jeg så han...var helt knekt. Skikkelig kjærlighetssorg. Jeg er som deg, veldig forundret over å føle så sterk tiltrekning til et menneske jeg ikke kjenner. Prøver å legge det bak meg, men klarer ikke helt. Det går over til slutt. Men jeg kjenner at bare det å ha blitt så betatt av noen, har endret noe i meg. Lykke til - videre. Anonymous poster hash: e19f3...8ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå