Gå til innhold

Forelsket i besteveinnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden er sikkert opprettet 100 ganger før, men jeg gidder ikke lese igjenom alle trådene her, så jeg opprettet like godt en ny en jeg. Dersom noen vet om en tilsvarende tråd setter jeg pris på om du kan peke meg i riktig retning:)

Jeg er alså forelsket i ei jeg har vært god venn/bestevenn med i 5-6 år nå. Har fortalt henne det før, men ting ble bare rart og vi snakket ikke sammen på omtrent 4 måneder. Da vi plutselig begynte å snakke sammen igjen, var det som om det aldri hadde hendt. Er det da noe håp for meg, eller må jeg bare så det fra meg og kikke meg rundt etter noen andre? Når det er sagt har jeg alltid øynene åpne for om det skulle være noen andre. Jeg har truffet en del jenter som jeg har hatt god kjemi med, men altså ingen som har nådd helt opp.

Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Hun er ikke interessert i deg på den måten. Du må legge det bort.

• Liker 3
Gjest alegria
Skrevet

Tror nok du burde satse på noen andre, ja. :)

• Liker 2
Skrevet

Fair enough, hadde vel egentlig kommet til den samme konklusjonen selv, men måtte nesten bare høre det fra noen andre:)

Gjest iGirl
Skrevet

Fair enough, hadde vel egentlig kommet til den samme konklusjonen selv, men måtte nesten bare høre det fra noen andre:)

Du kan jo velge da, om du vil satse alt på å høre (igjen) om hun kanskje er hypp. Men da må du være forberedt på å miste venninnen din for alltid.

Lykke til :blomst:

Skrevet

Du kan jo velge da, om du vil satse alt på å høre (igjen) om hun kanskje er hypp. Men da må du være forberedt på å miste venninnen din for alltid.

Lykke til :blomst:

Takk for det. Har bestemt meg for at det ikke er verdt det, og at det ,å finnes noen som er like bra som henne på andre måter. Er f.eks ei som jobber på en nyoppstartet kiwi som er veldig søt som jeg skal forsøke å bli bedre kjent med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...