AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Hei! Jeg og kjæresten min har vært sammen i tre år. Vi har et barn sammen på 3 månder. I det siste så har han begynt å spørre om å få drikke melk mens vi har sex.. Haha, synes dette er ganske merkelig, men vil jo ikke nekte han heller? Han tenner også veldig på at jeg har født, og tanken på alt som har kommet ut der nede med tanke på fødsel.. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette, er dette normalt? Jeg er 24, og han 26 hvis noen lurte.Anonymous poster hash: ea4a5...c2e 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Ikke heeeelt normalt.........brystmelken er forbehold babyen! Blir litt feil om babyen får mindre melk pga pappaen drikker tom puppene! Og egentlig litt kvalmt. Ble han flaskematet som baby selv? Anonymous poster hash: c6b27...622 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Har tenkt tanken på at om han drikker for mye så kan det bli mindre melk til babyen. Vet ikke om han ble flaskematet.. - TSAnonymous poster hash: ea4a5...c2e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Det er en faktisk en fetish som (tro det eller ei) mange tenner på Anonymous poster hash: ecff0...61e 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Har tenkt tanken på at om han drikker for mye så kan det bli mindre melk til babyen. Vet ikke om han ble flaskematet.. - TSAnonymous poster hash: ea4a5...c2e Om du ikke har nok til barnet fordi pappaen drikker for mye av melket så må det bli melkestopp på pappa. Enkelt og greit. Fetish eller ikke fetish. Anonymous poster hash: 37132...5f4 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 *melken Anonymous poster hash: 37132...5f4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Hvis pappaen blir tykkere og tykkere, mens babyen ikke legger på seg så har det gått for langt......... Fetisj eller ei, jeg synes det er ekkelt. MM er forbeholdt babyen, og ikke en kåt pappa.. Anonymous poster hash: c6b27...622 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Hadde dumpet ham på flekken...Anonymous poster hash: 12e04...342
skruf Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 En ting jeg lurer på: En baby på 3mnd har nattmåltider. Hva skjer når babyen våkner og trenger mat, men typen din/pappaen til babyen akkurat har drukket opp melken? Gir du babyen morsmelkserstatning da eller? Dette høres helt feil ut i mine ører....
frkpink Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 (endret) En ting jeg lurer på: En baby på 3mnd har nattmåltider. Hva skjer når babyen våkner og trenger mat, men typen din/pappaen til babyen akkurat har drukket opp melken? Gir du babyen morsmelkserstatning da eller? Dette høres helt feil ut i mine ører.... Lurer på det samme.. Endret 5. april 2014 av frkpink
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Har ikke gitt hun morsmelkerstatning fordi det ikke har vært nødvendig. Har nok til begge i og med at han ikke drikker enorme mengder akkurat. Lurer også på om det er normalt å tenne på at en kvinne har født? Merkelige greier.. - TSAnonymous poster hash: ea4a5...c2e
Mannen_Tore Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Normalt eller ikke normalt, hvem vet hvor mange som tenner på dette, og hvor mange som lever ute denne fetishen..? Spørr deg selv heller om dette er noe du kan leve med, at han tenner på dette, og smaker på brystmelka di, og får ståpikk på grunn av din fødsel av deres felles barn... :-). Så lenge ingen tar skade av, eller plages av dette, så får uvedkommendes meninger være så. Det er så mye og mangt som tenner folk verden over. Om jeg fikk orgasme av å sutte på albuen din, så hadde vel det ikke skadet hverken deg eller meg vil jeg tro. Og så lenge du kan se favorittprogrammet ditt samtidig, så burde det være greit? :-) Mye ironi her, men du ser forhåpentlig poenget ;-) 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Det der er en kobling jeg ikke ville taklet. Jeg vil helst ikke tenke på amming og spedbarn når jeg har sex, og jeg vil helst ikke tenke på sex når jeg ammer. Så nei, uaktuelt og rart for min del. Det skader jo ingen, dog, så om alle involverte parter føler seg komfortable med det, værsågod. Anonymous poster hash: ab054...5a8 2
Gjest New_Girl Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Jeg hadde ikke taklet det hvert fall. Amming og alt som hadde med fødsel og baby å gjøre var så langt fra sexy som jeg kunne tenke meg. Men hvis det funker for dere så er det vel bare å kjøre på? Hvis normalt det er eller ikke spiller vel ingen rolle hvis dette er noe dere begge er komfortabel med. 1
plix Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Heller det, enn de mannfolkene som synes det er ekkelt at du har født, og klager på forandringene på pupper og kropp Bare pass på om han presser deg til å være gravid og nybakt mor for resten av livet 6
Gjest Absolutt Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 At det er normalt er vel å ta i litt. Men det er vel revnende likegyldig, enten synes du det er greit eller ikke.
Mike90 Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Jeg ville ALDRI gjort noe sånt Ble lettere kvalm av og lese tråden..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Jeg var visst den eneste som ikke skjønte av hovedinnlegget at det faktisk dreide seg om brystmelk. Fantasien strakk ikke så langt, heldigvis. Jeg trodde han var tørst og ville ha med en kartong H-melk. Hadde levd lykkeligere i den troen egentlig Anonymous poster hash: 28fda...12c 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Noen som så på TLC i går kveld eller?... Anonymous poster hash: bbfbe...465
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Jeg ville ALDRI gjort noe sånt Ble lettere kvalm av og lese tråden.. Samme her, ble uvel Anonymous poster hash: 479aa...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå