Gå til innhold

Vegetarmat i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips til steder med god vegetarmat i Oslo?

Idag var jeg på FruHagen og fikk servert en meget god veggisburger :-) Har du et tips å dele?

Anonymous poster hash: c8bee...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veggis burger på Vanguard!

Den kan du også få vegansk og glutenfri i tillegg! Og den er innmari digg! :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Kashba

Anonymous poster hash: 6269c...ad5
Skrevet

Vegetar meze på Habibi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å, så mye vegetarmat det har blitt i Oslo siden da jeg bodde der :( Nå bor jeg oppe i nord uten noe særlig vegetartilbud. Da jeg bodde i Oslo var det krishna og vega som gjaldt, men de har egentlig veldig kjedelig mat.

Anonymous poster hash: eb491...3f6
AnonymBruker
Skrevet

Hausmania Café, selve stedet er også en opplevelse i seg selv.

Anonymous poster hash: 77c0f...e09
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes mange steder som ikke er rent vegetariske har blitt bra på vegetarretter også. :-)

Både Villa Paradiso og Hell's Kitchen har bra utvalg i gode vegetarpizzaer, Brunello har verdens beste spinatravioli med salviesmør, Mono har god veggisburger, Trattoria Popolare har deilig dagens risotto som ofte er vegetarisk (pluss gode retter med fisk og skalldyr om man spiser det), og Le Benjamin har også et lite utvalg med vegetarretter. Og de fleste kaffebarer har etterhvert bedre utvalg i påsmurt uten kjøtt for lunsj.

Skrevet

Fragrance of the heart har vegetarmat, fantastiske supper, paier etc.

Det ligger en i første etasje på glassmagasinet, ved siden av apoteket. og en bak rådhuset.

Så er det jo Vega som ligger like ved sentrum athletica. Der har de grei buffet, men anbefaler fragrance først og fremst

Skrevet

Dattera til Hagen og Punjab Tandoori på Grønland:) Vegetarburger på Revolver, Mono Illegal Burger og Døgnvill. Kasbah har også god mat. Ellers er Vega og Krishas Cuisine gamle og kjente!

AnonymBruker
Skrevet

This-lettuce-died-because-of-you.jpg

Anonymous poster hash: b6c82...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...