Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hadde min første positive eggløsningstest for fire-fem dager siden. Dette er den første siden jeg ble prøver for fire år siden! :-D Hurra!!!

Hadde hyppig samleie dagen før og den dagen eggløsningstesten var positiv. I de fire dagen etter dette har jeg hatt forferdelig vonde brystvorter!! Er skikkelig vondt å komme borti de! Hadde også en dag der jeg hadde smerter i underlivet når jeg hostet, flirte, gikk og satt meg ned! Hva kan dette være? Noen som har opplevd det samme?

Når kan jeg evt. ta graviditetstest for å sjekke om det var vellykket?

Anonymous poster hash: 90f75...21b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefales å ta test den dagen du venter mens. ;)

Skrevet

Test dagen du forventer mens :) noen tester slår ut før også, men produksjonen av hcg stiger gradvis etter mens skal komme :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Problemet mitt er at jeg har PCOS så jeg aaaaaner ikke når mensen kommer/skal komme :-P

Hadde lap for snart fire uker siden og fikk mens tre dager etter operasjonen. Denne varte ca 10 dager. Spent på å se om ting blir regelmessig framover...

Anonymous poster hash: 90f75...21b

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Du vet vel kanskje at mens kommer ca 14 dager etter eggløsning? Det betyr jo også at om du vet når du hadde eggløsning, så vet du ca når mens skal komme.

Ta en test ca 14 dager etter den positive eggløsningstesten! Dvs om ca 10 dager kan du med sikkerhet ta en graviditetstest.

Anonymous poster hash: cddbf...830

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...