Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en mann som har 2 barn fra før. Jeg har selv 3 barn. Jeg føler ekskonen hans tar for ofte kontakt. Det gjelder spesiellt seine kvelder og i helgene han ikke har barna. Sist fredag fikk han melding fra henne over midnatt ang at han måtte åpne snapene sine. Jeg synst det er flott at de samarbeider så bra ang barna, mene mener at det til tider blir litt mye. De ringes ofte og jeg har en følelse av at hun fortsatt vil kontroll og oppmerksomheten hans. Det var hun som brøt og fant seg en ny for ca 3 år siden. Han var seff svært bitter en god stund.

Jeg snakket litt med en voksen dame ang dette i dag og hun mente at det ikke vireket som de er ferdige med hverandre. Kjenner tanken på dette er vondt. Jeg har ikke noe jeg skal ha sagt og må bare tilpasse meg.

Etter et brudd med barn er det jo ikke lenger normalt med den daglige praten om de små tinga. Husker selv at det var rart å ikke snakke med far til mine barn om alle de små tingene rundt ungene, men det gikk seg til etter hvert.

Jeg vet ikke om jeg takler har det sånn som dette. Hva tenker dere? Hvorfan skal jeg forklare min kjære at det er litt mye for meg?

Anonymous poster hash: f5563...18c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Takk. Jeg har gjort det eg par ganger. Han sier at det ikke vil bli et problem. Jeg sa til han at han kunne prøve å sette seg inn i situasjonen om det var omvendt. Han sa han skjønnte hva jeg mente ang det snikksnakk samtalen som er vanlig å ha når man bor sammen, at den forsvinner jo når det er slutt. Jeg kan ikke se at det er viktig for ungene å snakke sammen så mye. Går maks 1 dag uten kontakt.

Skrevet

Jeg tenker at dette høres ikke helt rett ut. At hun har han på snapchat og sender noen bilder av barna f.eks er jo helt greit, men var det det? Eller var det en flørtende tone? Og det at hun ringer/sender melding om at han må sjekke dem viser jo at hun følger med hele tiden "har han åpnet den?", noe som tyder på at hun kan være interessert i ham. Jeg hadde iallefall ikke syntes at det var greit om min samboer hadde eksen sin på snapchat.

AnonymBruker
Skrevet

Reagerte på det snap greiene jeg også. Ikke litt normalt. Han sa de snaper kun bilder av ungene.. Hun har ny kjæreste og det er over 3 år siden de ble separert. Uansett det tyder på at hun fortsatt ønsker å ha kontroll på min kjæreste. Det er flere ting jeg har reagert på med henne, men dette ble litt mye.. Vanskelig når min kjære ikke ser problemet.

AnonymBruker
Skrevet

Huff.. jeg og kan sende mld og skrive at eksen må huske å ha på lyd når han åpner snappen som er sendt fordi den er såååå morsom! :P

Men som eks kan jeg si at jeg håper min eks finner seg en flott ny dame som vil bli skikkelig gla i barnet vårt og det andre barnet han fikk etter meg. Det er ikke noe mer følelser enn at det er utrolig hyggelig å kunne ha en barnefar som gjerne vil fortelle eller få vite hva som skjer med barnet vårt.

Vi har et godt samarbeid og jeg kjenner at jeg blir ordentlig lei meg av tanken på at han brått ikke lenger vil kontakte meg når det skjer en stor ting i livet til barnet vårt.

Kjenner et par andre som også har samme type kontakt med sin eks og ingen av de har gått tilbake til eksen sin.

Jeg tror du ikke skal høre for mye på denne eldre damen, hun kjenner ikke din kjære så godt som du.. og mistenker du virkelig at noe "galt" er på gang?

Anonymous poster hash: 965f1...ad5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for flott svar. Seff skal han dele store spesielle ting med ungene og at de kan snakke om viktige ting ang de er bare positivt. Jeg tror ikke hun vil ha han tilbake etter disse årene. Hun har akkurat gjort forholdet til nye typen offensiellt. De møttes før det ble slutt mellom de. Jeg tror bare at hun fortsatt vil ha kontroll og hans oppmerksomhet + at hun ikke takler at det er en ny dame sammen med hennes unger.

Jeg er vel heller mer redd for at han alltid vil savne henne og jeg ser hvordan han er mot henne. Det er grusomt å føle seg som en nr 2. Ekstra sårt når de snakker sammen så ofte. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Uansett sånn kan jeg ikke ha det i lengden. Jeg må jo bare stole på han, men det er ikke lett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en mann som har 2 barn fra før. Jeg har selv 3 barn. Jeg føler ekskonen hans tar for ofte kontakt. Det gjelder spesiellt seine kvelder og i helgene han ikke har barna. Sist fredag fikk han melding fra henne over midnatt ang at han måtte åpne snapene sine. Jeg synst det er flott at de samarbeider så bra ang barna, mene mener at det til tider blir litt mye. De ringes ofte og jeg har en følelse av at hun fortsatt vil kontroll og oppmerksomheten hans. Det var hun som brøt og fant seg en ny for ca 3 år siden. Han var seff svært bitter en god stund.

Jeg snakket litt med en voksen dame ang dette i dag og hun mente at det ikke vireket som de er ferdige med hverandre. Kjenner tanken på dette er vondt. Jeg har ikke noe jeg skal ha sagt og må bare tilpasse meg.

Etter et brudd med barn er det jo ikke lenger normalt med den daglige praten om de små tinga. Husker selv at det var rart å ikke snakke med far til mine barn om alle de små tingene rundt ungene, men det gikk seg til etter hvert.

Jeg vet ikke om jeg takler har det sånn som dette. Hva tenker dere? Hvorfan skal jeg forklare min kjære at det er litt mye for meg?

Hvis han vil være sammen med deg, respekterer han deres forhold. Kun kontakt med eks når dt gjelder noe viktig med barna. Herrefred... Stakkars deg...

Anonymous poster hash: ba5d4...ac6

Skrevet

Det er da ingen grunn til at hun skulle MASE på at han åpner snapchatmeldinger? Det eneste man trenger å mase på er ting som haster. Og det gjor da virkelig ikke et vilkårlig bilde hun har tatt av barna.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere. Det er utrolig vanskelig å ta det opp med han. Jeg må prøve å få til en samtale når vi møtes face to face igjen. Jeg er nok redd for å skyve han vekk om jeg legger meg opp i deres forhold ang ungene. Jeg ønsker ikke kommr i veien for deres forhold heller:(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skravler med eksen stadig vekk, for han er min venn, men jeg ville heller skjært av meg hode enn å bli sammen med han igjen.

Men jeg har sagt til han at den dagen og skaffer seg ny dame som ikke liker dette, trekker jeg meg unna. Av hensyn til henne.

Anonymous poster hash: 7b63e...977
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde jeg også når min eksmann fant seg ny dame. Har man sosiale anntenner lar man de få fred på kveldene/helgene uten det er noe viktig så klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...