AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Hei! Lurer på om det er noen her inne som tatoverer/kjenner noen som tatoverer privat? Tenker på et ord på underarmen.Anonymous poster hash: f19e9...066
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Ikke gjør det er alt jeg har å si. Anonymous poster hash: be536...eac 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Det hjalp ikke så mye... Anonymous poster hash: f19e9...066
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Det hjalp ikke så mye...Anonymous poster hash: f19e9...066 Jo, det forhindrer deg forhåpentligvis i å tatovere deg. Anonymous poster hash: be536...eac 1
Adhara Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 (endret) IKKE gjør det! Gå til et profesjonelt studio. De som tatoverer privat har ikke samme krav til hygiene som et proft studio, de har som oftest ikke gått i lære hos en god tatovør heller, så de har ikke samme talentet som en proff. Hvorfor ikke bruke de ekstra kronene på å få et bra resultat som du ikke kommer til å angre på? Du skal tross alt ha tatoveringen resten av livet, da er det virkelig verdt det å legge penger i det. Jeg har 14 tatoveringer og vet hva jeg prater om Endret 5. april 2014 av irrlys 1
Gjest Seajewel Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Gå til et studio du. Det varer hele livet ut.
Lila Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Ikke gjør det privat. Vent heller til du har råd (eller er gammel nok?) til å ta den hos et ordentlig studio.
Edie Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Hva i all verden skal være grunn for å ta det privat? Sett bort fra at man kjenner en av de virkelig gode tatoveringsartistene, finnes det ingen god grunn. Gå til et studio! Innbiller meg at grunnen er alderen. Og jeg vet at det helt sikkert ikke hjelper hva noen gamle kjerringer (for deg) sier på et forum.... men vent til du er 18 år MINIMUM! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå