AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Ble slutt mellom meg og typen for 4 mnd siden. De siste ukene har vi hatt endel kontakt. Vi har hatt mange fine samtaler, snakket om hva som er viktig i forhold og hva som ikke var enkelt med vårt. Begge er enige i at mange ting var fint, og at det var ting som var vanskelige. Og begge er enige i at vi kunne tenkt oss å prøve igjen. Men han vil ha tid og trenger å tenke gjennom flere ting i livet sitt, og vil derfor ikke rushe dette. Han har barn som jeg hadde et godt forhold til, og som jeg naturlig nok ikke har sett siden det ble slutt. På grunn av disse og andre ting vil vi ta det rolig for å finne ut om vi skal starte på igjen. Men jeg føler det er vanskelig å gå å ikke vite....... Han blir åpnere og åpnere for hver gang vi snakker, men samtidig så holder han også litt igjen. Slipper seg liksom ikke helt løs..... Han er voksen, snart 40- og vil ikke ha mye frem/tilbakeforhold...... Jeg er redd for å bli holdt på gress..... Men er redd for å gå videre også, for jeg er veldig glad i han! What to do? Anonymous poster hash: 03be7...2e0
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Er du mye yngre enn han? Anonymous poster hash: 13185...479
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Nei, 5 år Anonymous poster hash: 03be7...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå