AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Jeg har en liten krise her.. etter jeg begynte å gå til naprapat, har jeg fått så utrolig mye nupper og småkviser på ryggen! (har aldri hatt dette tidligere, og jevnt over vært lite plaget med kviser) Jeg begynner å tro at dette kommer av massasjeoljen som brukes. Problemet er at jeg skal gifte meg om knappe 2 mnd, og jeg har kjole med åpen rygg!! Hva skal jeg gjøre med nuppene på ryggen? Hva kan jeg gjøre for å få dem til å forsvinne så raskt som mulig? Og har noen av dere opplevd å få kviser på grunn av massasjeolje? Jeg går jo til naprapat av en grunn, men jeg vurderer faktisk å droppe det frem til bryllupet er overstått Anonymous poster hash: e1bee...60b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Prøv å skrubbe hele kroppen, inkludert ryggen din ca 2 ganger i uka. Kviser og nupper kan også komme av svette, så prøv å få dusjet deg så fort som mulig når du har trent, solt deg, gjort ting som gjør at du svetter mye. Balsam kan også gjøre det, så vask ryggen din etter at all balsamen din er skylt av, og holdt håret oppe fra ryggen når du er ferdig i dusjen.. Anonymous poster hash: 69302...784
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Prøv å skrubbe hele kroppen, inkludert ryggen din ca 2 ganger i uka. Kviser og nupper kan også komme av svette, så prøv å få dusjet deg så fort som mulig når du har trent, solt deg, gjort ting som gjør at du svetter mye. Balsam kan også gjøre det, så vask ryggen din etter at all balsamen din er skylt av, og holdt håret oppe fra ryggen når du er ferdig i dusjen..Anonymous poster hash: 69302...784 Takk for tips!!! Det med balsamen var jeg ikke klar over! Jeg har jo faktisk begynt å bruke mer balsam i det siste.. Anonymous poster hash: e1bee...60b
Name Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Hi, Du kan bruke sitronsaft, la det tørke for 15 - 20 minutter og vask det. Du kan lage juice i agurk og bruke det også. Happy
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Hva med å bytte terapeut? Til fysio f.eks? Jeg kan oppleve kviser på rygg etter olje ja, vet ikke om jeg hadde turt før bryllupet mitt. Anonymous poster hash: 64595...d37
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Ps; rens huden og behandle den som ansiktshuden. Balsam er kjipt. Anonymous poster hash: 64595...d37
radioactive Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Nå vet jeg ikke hvordan massasjeolje h*n bruker, men kjæresten min pleier å bruke en fra helsekosten (som ikke inneholder så mange rare ingredienser..) og jeg får mindre kviser på ryggen nå enn hva jeg pleide å få Kanskje verdt å tenke på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå