Gå til innhold

Sliter med å gi slipp, noen som har det som meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke helt å gi slipp på en mann jeg liker veldig godt, og som jeg styret med en periode i høst. Han ville ikke mer, det ville jeg..

Klarer ikke å komme over han og det føles nesten som en "besettelse". Jeg sender han ikke meldinger å sånt, men klarer ikke glemme han..

Noen som har vært i min situasjon? Hva gjorde dere?

Anonymous poster hash: eb926...280
Videoannonse
Annonse
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Unngikk han og lot tiden gå...det er ikke stort annet å gjøre

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke helt å gi slipp på en mann jeg liker veldig godt, og som jeg styret med en periode i høst. Han ville ikke mer, det ville jeg..

Klarer ikke å komme over han og det føles nesten som en "besettelse". Jeg sender han ikke meldinger å sånt, men klarer ikke glemme han..

Noen som har vært i min situasjon? Hva gjorde dere?

Kanskje du skal fokusere litt på det faktumet at han ikke ville ha deg?

Ønsker du virkelig en som ikke ønsker deg??

Det finnes nok en person der ute, du vil være mer "besatt" av, og som vil føle det samme tilbake!!

Lykke til!!

Anonymous poster hash: deaef...b0c

AnonymBruker
Skrevet

Unngikk han og lot tiden gå...det er ikke stort annet å gjøre

Ts her:

Hvor lang tid tiok det?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal fokusere litt på det faktumet at han ikke ville ha deg?

Ønsker du virkelig en som ikke ønsker deg??

Det finnes nok en person der ute, du vil være mer "besatt" av, og som vil føle det samme tilbake!!

Lykke til!!

Takk :) Akkurat som jeg ikke klarar å fokusere på at han ikke vil ha meg. Takler den avvisningen dårlig. han har faktisk spurt om å treffes igjen nå, men trur ikke jeg klarer det. Orker ikke gå igjennom sånn som det var rett etterpå vi mistet kontakt sist igjen.

Og det føles ut som jeg aldri vil møte noen andre!!

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Ts her:

Hvor lang tid tiok det?

Tja, ei stund. Det intense savnet var over på noen uker, kanskje 4-5, og etter ca 4 mnd var han stort sett "glemt". Uten av syne ute av sinn er et godt ordtak.

Det er viktig at du sysselsetter deg, og finner på hyggelige ting, så får hjernen din annet å tenke på, sakte men sikkert.

Skrevet

Du må nok bare skyve følelsene unna og fokusere på at han ikke ville mer. Og så må du holde deg opptatt med andre ting.

AnonymBruker
Skrevet

Takk :) Akkurat som jeg ikke klarar å fokusere på at han ikke vil ha meg. Takler den avvisningen dårlig. han har faktisk spurt om å treffes igjen nå, men trur ikke jeg klarer det. Orker ikke gå igjennom sånn som det var rett etterpå vi mistet kontakt sist igjen.

Og det føles ut som jeg aldri vil møte noen andre!!

Skjønner godt at det må være vanskelig for deg!

Har gått igjennom noe lignende!

Kanskje du kan skrive det? På en lapp, på telefonen, og finne det frem når du begynner og lengte?

Kanskje melde deg inn i noe nettdating og begynne og snakke med andre menn?

Bruk også venner som en slags "støttegruppe". Så du har noen og snakke med når du lengter mest etter drittsekker som knuste hjerte ditt!

Hørte nylig noe som jeg syns var ganske fint:

Når hjertet rivner, kommer lyset til.

AnonymBruker
Skrevet

TS her: Prøver på det, og har gjort det leenge. Men hjelper liksom ikke. Vi hadde sist sex i slutten av oktober og har ikke sett han siden da. Har snakket litt i det siste og fører jo til at jeg tenker mer på han, men han hadde ikke sluppet før jeg snakket med han heller! ARG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...