Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #1 Skrevet 6. juni 2004 Har noen andre prøvd? Jeg er helt hekta. Lurer på og kjøpe det. Har drevet og spilt i hele helga. Veldig morsomt.
14062003 Skrevet 6. juni 2004 #2 Skrevet 6. juni 2004 Kjøpe? Jeg er hekta i perioder, ja. Men finnes det en betalversjon også? Det visste jeg ikke.
jordbær Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 En gratisversjon online.. Og en betalingsversjon man kan laste ned og spille på sin egen PC
14062003 Skrevet 7. juni 2004 #5 Skrevet 7. juni 2004 En gratisversjon online.. Og en betalingsversjon man kan laste ned og spille på sin egen PC Jeg har da spilt masse gratis på min PC (uten nett), jeg. Og det uten å jukse på noen som helst måte! Jeg har lastet ned fra www.zapspot.com via noe Windowsspillgreier...
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 Jeg fikk beskjed om at jeg har brukt opp tiden jeg hadde til å spille gratis. Når jeg logger meg på nå så får jeg kun spille 5 min. Fikk tilbud om å kjøpe til 19.99 dollar. I perioder skrev en, hvor lenge kan du holde på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå