Gå til innhold

Hvordan avvise pga. manglende seksuell tenning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har seg sånn at jeg dater en fyr fra Tinder og vi har nå møttes en 7-8 ganger (hos meg). Jeg har vært veldig i tvil da han er litt handikappet, men har tenkt at jeg bare ser an hva som skjer og generelt vært gira de siste par ukene. Jeg liker han veldig godt, men har begynt å tvile veldig fordi jeg ikke tror jeg tenner seksuelt på han. Det er utrolig koselig å kose etc., men jeg blir ikke KÅT liksom. Jeg kjenner ikke at det "kiler" der nede og at jeg virkelig MÅ ha han. Det er bare koselig.. Han er veldig kjekk og det der, så jeg vet ikke hvorfor det er slik.. What to do? Hvordan avvise en fyr du egentlig liker, men som du ikke tenner seksuelt på? Jeg tror nemlig han liker meg veldig godt og vil at vi skal bli et par. Huff, dette er vanskelig :(

Help!

Anonymous poster hash: 65e1a...610
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg tror ikke vi passer sammen. Lykke til videre."

Anonymous poster hash: a67ae...1ca
Gjest Beist
Skrevet

Si at du ikke føler noen kjemi?

• Liker 1
Skrevet

Du må bare si at du tror dere ikke passer sammen. Tenner du ikke på han når dere koser er sannsynligheten liten for at du plutselig skulle begynne med det. Er det ikke tenning er det ikke håp.

Skrevet (endret)

Det er bare å si det som det er, at du ikke er forelsket, og håper at han heller ikke er det. At du liker han som venn.

Det er ikke noe annet å si egentlig, og håpe han ikke er helt vilt betatt av deg og holder beina plantet på jorda. Det er ikke ditt ansvar.

...han er vel ikke handicapet i hodet.

Endret av Alvina
AnonymBruker
Skrevet

Flere? Jeg føler jeg må si dette snart, men hvordan si det? Ta det på telefonen så han ikke kommer hit igjen (jeg hater btw å snakke i telefonen, så vet ikke om jeg tør det..), eller når han er her før han skal til å gå?

Huff..

AnonymBruker
Skrevet

Flere? Jeg føler jeg må si dette snart, men hvordan si det? Ta det på telefonen så han ikke kommer hit igjen (jeg hater btw å snakke i telefonen, så vet ikke om jeg tør det..), eller når han er her før han skal til å gå?

Huff..

Skal jeg ringe og si det for deg eller?

Anonymous poster hash: a67ae...1ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, man trenger ikke si alt man tenker. Men vær oppriktig om at du ikke føler det er noen fremtid for forholdet deres, at du ikke føler annet enn vennskap og at det er hyggelig i hans selskap. Legg til en dessverre, ett beklager og ønsk mannen lykke til videre.

Anonymous poster hash: 9028a...db5
AnonymBruker
Skrevet

Huff..

Du inviterer ham jo ikke igjen når det ikke er noen fremtid.

Ring ham eller vent til han ringer hvis han pleier å ringe. Si at du har hatt det hyggelig men at du ikke ser for deg noe mer og at det er best at dere skiller lag nå. Ikke pakk det inn i en rekke fraser, si det som det er.

Anonymous poster hash: f754f...51f

AnonymBruker
Skrevet

Du inviterer ham jo ikke igjen når det ikke er noen fremtid.

Ring ham eller vent til han ringer hvis han pleier å ringe. Si at du har hatt det hyggelig men at du ikke ser for deg noe mer og at det er best at dere skiller lag nå. Ikke pakk det inn i en rekke fraser, si det som det er.

Anonymous poster hash: f754f...51f

Du kunne jo også tenke ut en passende straff for at han henger på deg selv om du ikke ønsker dette. Hvorfor skal du være vennlig mot en som ikke forstår at du mangler følelser for ham? Dette burde han ha forstått uten at du trengte å si ham det i klartekst. Du kan i det minste true ham med anmeldelse for seksuell trakassering dersom han ikke holder seg unna. Menn som oppfører seg slik, fortjener ingen sympati.

Anonymous poster hash: ad44e...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...