Gå til innhold

Denne uken skal jeg ........ (Delmål-motivasjonstråd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å innføre forandringer på flere områder av mitt liv, og dermed tenkte jeg at kanskje det hadde vært en ide å lage en delmål-motivasjonstråd her på KG? Etter en tid med tunge tanker og sånt, kunne det være fint å dytte seg selv litt opp og fram.

Hver uke skal jeg velge en ting, og gjennomføre det. Tenkte skrive det her, og skrive etterpå hvordan det gikk. Og vil du bli med, så heng deg på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lørdag, så jeg skal velge en ting jeg vil gjøre til uken. Noe fint. Og siden jeg har dårlig fantasi idag, så blir det en tur på kino, med meg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ferdig med å vaske badet. Skrubbet hele rommet. Aldri vært så reint der.

Skrevet

Jeg er ferdig med å vaske badet. Skrubbet hele rommet. Aldri vært så reint der.

Er det noe du må dytte deg selv igang med? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noe du må dytte deg selv igang med? :)

Jepp....

Skrevet

Jeg rydder ut av klesskapet. Men eier ikke pågangsmot. Har en stor svart søppelsekk som nå er halvfull. Målet er å få den full, og kanskje starte med en ny sekk.....

Spark meg bak, noen.

Skrevet

Jeg rydder ut av klesskapet. Men eier ikke pågangsmot. Har en stor svart søppelsekk som nå er halvfull. Målet er å få den full, og kanskje starte med en ny sekk.....

Spark meg bak, noen.

"Sparker" :fnise:

Hva skal du gjøre med klærne du putter i sekken?

Skrevet

Takk for sparket! :fnise:

Når sekken er full, fordeler jeg det oppi bæreposer som jeg kaster i uff eller fretexcontainere. Så håper jeg at det går til en god sak eller at noen andre blir glade for det. Mye av det er fint tøy, noe faktisk ubrukt som følge av idiotiske impulskjøp. Vinn/vinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...