Gå til innhold

Kort referat fra dagen vår 29. mai!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var både bryllupsdagen og bryllupsreisen over. Gud så fort dette har gått.. Nå er alt over, nesten sørgmodig å tenke på :-(

Men selve bryllupsdagen ble bare en usedvanlig vellykket dag! Alt gikk på skinner og jeg fikk både sol og regn i sløret :P

Selve vielsen ble utrolig flott, gripende og høytidlig. Mye pga den nye liturgien. Vi fremførte selv løftene til hverandre, og lovet hverandre troskap ved ringpåsettelsen!

Middagen varte i over 4 timer faktisk. Mange taler og 6 retters meny tar tid. Talene var utrolig flotte, men den fineste var selvfølgelig fra min kjære. Tårene bare rant :hjerte:

Resten av festen ble kjempe vellykket, og tiden bare fløy i fra oss...Dessverre...

På hotellet vanket det frukt og champagne da vi ankom, og dagen etter fikk vi massasje og spa. Utrolig deilig avslutning på en knall helg!

Dette ble bare et bittelite referat fra en STOOR dag. Har fått bilder allerede, så jeg lover å legge ut et bilde av oss hvis jeg klarer :ler:

Penelene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye som nybakt frue! Hørtes ut som en fantastisk dag. Håper du klarer å legge ut bilder etterhvert da :wink:

Skrevet

Masse tillykke med dagen som var! :D

Skrevet

Gratulerer Penelene!!Gleder meg MAAASSE til å se bilder:)

Skrevet

Gratulerer, høres ut som en flott bryllupsdag.

Skrevet

Gratulerer! Koselig å høre at dere fikk en fin dag.

Skrevet

Gratulerer med vel overstått dag og bryllupsreise :D

Skrevet

Gratulerer! :blomst:

Hørtes ut som en minnerik og flott dag :-)

Skrevet

Gratulerer!

Så flott at dagen ble så minnerik. :D

Skrevet

Gratulerer så mye! 4 timer middag! oj! Håper det ikke varer så lenge til oss for da rekker vi ikke fotografen etterpå. :ler2: Men dere hadde jo 6 retter da...det har ikke vi.

Uansett; Hørtes ut som dere har fått et vakkert minne. Gratulerer igjen!

Skrevet

GRATULERER!

Så flott at dere fikke en så fin dag! Gleder meg til å bildene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...