AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Jeg har en eks som sier han vil tilbake til meg, men han gjør ingenting for å virkelig vise meg at han har forandret seg, han sier ikke unnskyld for alvorlige overtramp, og han innbiller seg visst at han kan spille på følelsene mine for å få det som han vil. Han tar null initiativ i det daglige, og gjør ingenting for å vise meg hva han vil. Det tar med andre ord lang tid mellom hver gang han tar kontakt, og alltid når det er et problem han har. Det ble slutt mellom oss ifjor høst, og siden da har jeg snakket med han 4 ganger, ansikt til ansikt. Men så har jeg nylig vært syk, og da det kom han for øret dukket han ubedt opp på sykehuset og de ansatte reagerte på at han dukket opp utenfor visitttiden. Mens jeg var der fortalte han meg om sine problemer, at han har ikke et sted å bo og vrøvlet om at han elsket meg og ville gjøre alt for meg, og ta vare på meg. Jeg fikk en følelse av at han forsøkte å utnytte det at jeg var syk og trengte pleie. Men jeg reagerte ikke som han tydelig hadde ventet. Han sa han elsket meg, men jeg følte ingenting. Jeg fikk ikke ut et ord. Senere sendte jeg han en sms der jeg sa han fikk ordne opp i sine egne boligproblemer selv, og at jeg ikke var interessert i å få besøk av han når jeg kom hjem igjen. Han har ikke svart på den sms'n og kjører silent treatment akkurat som tidligere. Slik jeg ser det, bekrefter han bare at jeg valgte rett i å gjøre det slutt med han. Forbanna leit og trist, men jeg ble bare mer og mer ulykkelig i det forholdet slik som han behandlet meg. Er jeg urimelig når jeg forventer at en mann gjør mye mer enn dette for å virkelig vise meg at han vil ha meg? Burde han ikke, siden bruddet ifjor ha gjort mer for å legge seg flat og si unnskyld for alt han har gjort, dersom han virkelig ønsker tilbake? Anonymous poster hash: bb74d...ff3 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Det høres ut som du vil at han skal krype for deg. Anonymous poster hash: 34906...6f7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 DU lå på sykehus og han kom uanmeldt og fortalte om SINE problemer? Om noen år, når du har fått han på god avstand, kommer du til å se helt krystallklart at han ikke bryr seg om deg i det hele tatt. Han bryr seg om seg selv. IKKE bli sammen med ham igjen! Det finnes gode, snille menn der ute, som besøker deg på sykehus med blomster og sjokolade. Menn som får deg til å føle deg BRA! Anonymous poster hash: 4d872...7aa 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Det høres ut som du vil at han skal krype for deg. Anonymous poster hash: 34906...6f7 Nei, det gjør det ikke. Anonymous poster hash: 4d872...7aa 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Jeg har en eks som sier han vil tilbake til meg, men han gjør ingenting for å virkelig vise meg at han har forandret seg, han sier ikke unnskyld for alvorlige overtramp, og han innbiller seg visst at han kan spille på følelsene mine for å få det som han vil. Han tar null initiativ i det daglige, og gjør ingenting for å vise meg hva han vil. Det tar med andre ord lang tid mellom hver gang han tar kontakt, og alltid når det er et problem han har. Det ble slutt mellom oss ifjor høst, og siden da har jeg snakket med han 4 ganger, ansikt til ansikt. Men så har jeg nylig vært syk, og da det kom han for øret dukket han ubedt opp på sykehuset og de ansatte reagerte på at han dukket opp utenfor visitttiden. Mens jeg var der fortalte han meg om sine problemer, at han har ikke et sted å bo og vrøvlet om at han elsket meg og ville gjøre alt for meg, og ta vare på meg. Jeg fikk en følelse av at han forsøkte å utnytte det at jeg var syk og trengte pleie. Men jeg reagerte ikke som han tydelig hadde ventet. Han sa han elsket meg, men jeg følte ingenting. Jeg fikk ikke ut et ord. Senere sendte jeg han en sms der jeg sa han fikk ordne opp i sine egne boligproblemer selv, og at jeg ikke var interessert i å få besøk av han når jeg kom hjem igjen. Han har ikke svart på den sms'n og kjører silent treatment akkurat som tidligere. Slik jeg ser det, bekrefter han bare at jeg valgte rett i å gjøre det slutt med han. Forbanna leit og trist, men jeg ble bare mer og mer ulykkelig i det forholdet slik som han behandlet meg. Er jeg urimelig når jeg forventer at en mann gjør mye mer enn dette for å virkelig vise meg at han vil ha meg? Burde han ikke, siden bruddet ifjor ha gjort mer for å legge seg flat og si unnskyld for alt han har gjort, dersom han virkelig ønsker tilbake? Anonymous poster hash: bb74d...ff3 Energityv. Nei, du er ikke urimelig. Dersom dere skal tilbake igjen, så bør han skjønne hvorfor det ble slutt og ta lærdom av det og du burde i det minste ha følelser for han, ellers blir du aldri lykkelig med han. Anonymous poster hash: d4224...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Energityv. Nei, du er ikke urimelig. Dersom dere skal tilbake igjen, så bør han skjønne hvorfor det ble slutt og ta lærdom av det og du burde i det minste ha følelser for han, ellers blir du aldri lykkelig med han. Anonymous poster hash: d4224...0d2 Jeg har følelser for han, men ikke i akkurat den situasjonen. Det var akkurat som om jeg ble helt nummen og at det ble for mye "meg meg meg" fra han. Og i januar/februar sa og gjorde han ting som fikk meg til tenke at her måtte jeg bare holde hjertet og følelsene mine unna og tenke fornuftig. Anonymous poster hash: bb74d...ff3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 DU lå på sykehus og han kom uanmeldt og fortalte om SINE problemer? Om noen år, når du har fått han på god avstand, kommer du til å se helt krystallklart at han ikke bryr seg om deg i det hele tatt. Han bryr seg om seg selv. IKKE bli sammen med ham igjen! Det finnes gode, snille menn der ute, som besøker deg på sykehus med blomster og sjokolade. Menn som får deg til å føle deg BRA! Anonymous poster hash: 4d872...7aa Takk for inputen! Anonymous poster hash: bb74d...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Sett den her fyren på ignore. Det er det jeg planlegger nå. Men veldig godt å se at jeg ikke er alene om å reagere på det han sier og gjør. Anonymous poster hash: bb74d...ff3
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Det er det jeg planlegger nå. Men veldig godt å se at jeg ikke er alene om å reagere på det han sier og gjør. Anonymous poster hash: bb74d...ff3 Slike mennesker som har et digert ego og bare ser seg selv, er mennesker man må få ut av livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Jeg har følelser for han, men ikke i akkurat den situasjonen. Det var akkurat som om jeg ble helt nummen og at det ble for mye "meg meg meg" fra han. Og i januar/februar sa og gjorde han ting som fikk meg til tenke at her måtte jeg bare holde hjertet og følelsene mine unna og tenke fornuftig. Anonymous poster hash: bb74d...ff3 Men det synes jeg er smart. Jeg ser stadig vekk her noen som har blitt skuffet fordi den de refererer til som "the one and only" ikke var slik de forventet. Det å lære seg å bruke fornuften litt, til tross for følelser, det er noe som har tatt meg lang tid å lære. Og jeg har vært nødt til å lære på den harde måten :-P. Og med fornuft, så mener jeg at man skal ta vare på seg selv og se til at man tar valg som gjør at man har det bra videre i livet og ikke bare der og da. Slike reaksjoner a la det du beskriver der er det smart å ta til etterretning. Anonymous poster hash: d4224...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 Men det synes jeg er smart. Jeg ser stadig vekk her noen som har blitt skuffet fordi den de refererer til som "the one and only" ikke var slik de forventet. Det å lære seg å bruke fornuften litt, til tross for følelser, det er noe som har tatt meg lang tid å lære. Og jeg har vært nødt til å lære på den harde måten :-P. Og med fornuft, så mener jeg at man skal ta vare på seg selv og se til at man tar valg som gjør at man har det bra videre i livet og ikke bare der og da. Slike reaksjoner a la det du beskriver der er det smart å ta til etterretning. Anonymous poster hash: d4224...0d2 Jeg sa det til han på sykehuset, at noen ganger er ikke kjærlighet nok og spesielt når en føler seg så grundig tråkka på. Anonymous poster hash: bb74d...ff3 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Er det ikke pussig at han som sa han var så opptatt av å ta vare på meg og passe på meg, ikke har gitt en lyd etter at jeg sendte den sms'n? Anonymous poster hash: bb74d...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå