Gå til innhold

Toalett-problem i brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet
Huff...dette gruer jeg meg til. Er trange båser på toalettet der vi skal ha festen.

Det må da være handikaptoalett der??

Var overhodet ikke noe problem å gå på do for meg, men det er mulig jeg er ekstra flink og smart :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er noe av det man har forlover til! (med mindre hun er høygravid ja...)

jepp!

Da jeg var forlover var jeg med på mange dobesøk :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

du får sy på stroppa på d underste underskjørte, så e d bærre å heise d opp å sætte sæ ned...

lætt å smærtefritt :sjarmor:

Skrevet

Det er ikke noe problem nei.. Gikk mye bedre enn jeg fryktet :)

Etterhvert kom jeg på at jammen jeg har jo todelt kjole og kan ta av skjørt og underskjørt.. Da var det enda enklere ;)

Skrevet

huff da :o Ja d e derfor vi har forlovere men...eg MÅ gå på do alene,eg pleier å få sånn skikkelig festlig dårlig mage når ting skjer... :roll: ka ska eg gjøre??!(stakkar forlover :hoho: )

Skrevet

jeg gjentar igjen

det er ikke noe problem!Jeg hadde ringer i underskjørtet, slep langt slør og alt, og det var ikke noe prob! Du klarer helt fint å gå på do alene.

Skrevet
huff da :o Ja d e derfor vi har forlovere men...eg MÅ gå på do alene' date='eg pleier å få sånn skikkelig festlig dårlig mage når ting skjer... :roll: ka ska eg gjøre??!(stakkar forlover :hoho: )[/quote']

Få hjelp av henne til å sette deg på do, så kan hun gå ut og passe døra. Det verste er nemlig å komme seg ned på do!

Skrevet

Oj.... Dette hadde jeg ikke tenkt på gitt.. Og jeg som skal ha laaaangt slep og laaangt slør! Tror jeg velger å stole på hun som sier at det ikke er noe problem --- men har jo ikke akkurat festblære da, så kanskje jeg får begynne å øve når jeg får kjolen :ler:

Fikk meg forresten mang en god latter når jeg leste disse innleggene!! :hoho::hoho:

Skrevet
jeg gjentar igjen

det er ikke noe problem!Jeg hadde ringer i underskjørtet, slep langt slør og alt, og det var ikke noe prob! Du klarer helt fint å gå på do alene.

Enig!

Hvorfor lage ting problematisk når det overhodet ikke er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...