Grooo Skrevet 7. juni 2004 #21 Skrevet 7. juni 2004 Huff...dette gruer jeg meg til. Er trange båser på toalettet der vi skal ha festen. Det må da være handikaptoalett der?? Var overhodet ikke noe problem å gå på do for meg, men det er mulig jeg er ekstra flink og smart
Labella Skrevet 7. juni 2004 #22 Skrevet 7. juni 2004 Er noe av det man har forlover til! (med mindre hun er høygravid ja...) jepp! Da jeg var forlover var jeg med på mange dobesøk :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #23 Skrevet 7. juni 2004 du får sy på stroppa på d underste underskjørte, så e d bærre å heise d opp å sætte sæ ned... lætt å smærtefritt
meta Skrevet 8. juni 2004 #24 Skrevet 8. juni 2004 Det er ikke noe problem nei.. Gikk mye bedre enn jeg fryktet Etterhvert kom jeg på at jammen jeg har jo todelt kjole og kan ta av skjørt og underskjørt.. Da var det enda enklere
Damien* Skrevet 8. juni 2004 #25 Skrevet 8. juni 2004 huff da :o Ja d e derfor vi har forlovere men...eg MÅ gå på do alene,eg pleier å få sånn skikkelig festlig dårlig mage når ting skjer... ka ska eg gjøre??!(stakkar forlover )
Jens Skrevet 8. juni 2004 #26 Skrevet 8. juni 2004 jeg gjentar igjen det er ikke noe problem!Jeg hadde ringer i underskjørtet, slep langt slør og alt, og det var ikke noe prob! Du klarer helt fint å gå på do alene.
smile Skrevet 8. juni 2004 #27 Skrevet 8. juni 2004 huff da :o Ja d e derfor vi har forlovere men...eg MÅ gå på do alene' date='eg pleier å få sånn skikkelig festlig dårlig mage når ting skjer... ka ska eg gjøre??!(stakkar forlover )[/quote'] Få hjelp av henne til å sette deg på do, så kan hun gå ut og passe døra. Det verste er nemlig å komme seg ned på do!
AugustBrud'04 Skrevet 9. juni 2004 #29 Skrevet 9. juni 2004 Oj.... Dette hadde jeg ikke tenkt på gitt.. Og jeg som skal ha laaaangt slep og laaangt slør! Tror jeg velger å stole på hun som sier at det ikke er noe problem --- men har jo ikke akkurat festblære da, så kanskje jeg får begynne å øve når jeg får kjolen Fikk meg forresten mang en god latter når jeg leste disse innleggene!!
Augustbrud02 Skrevet 10. juni 2004 #30 Skrevet 10. juni 2004 jeg gjentar igjen det er ikke noe problem!Jeg hadde ringer i underskjørtet, slep langt slør og alt, og det var ikke noe prob! Du klarer helt fint å gå på do alene. Enig! Hvorfor lage ting problematisk når det overhodet ikke er det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå