Gå til innhold

Toalett-problem i brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett dilemma som jeg egentlig har tenkt endel på er hvordan i xxx skla jeg klare å komme meg på wc???? :o :o

Først er det en kjole med et langt slep, så er det ett underskjørt som er stivere enn stivest, og så er det dette undertøyet...

Hvordan har dere andre bruder løst dette eller er det bare tull av meg å tenke på dette?? :o

Noe skal man bekymre seg over også... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sette seg "feil vei" på toalettet må vel være en løsning???

Slik at slepet får bare henge der bak, og så løfter en opp forran....

Og forloveren eller ektemannen må vel kunne trå til om det blir for vanskelig.

Slik seg jeg for meg det i allefall

Skrevet
Sette seg "feil vei" på toalettet må vel være en løsning???

Slik at slepet får bare henge der bak, og så løfter en opp forran....

:hoho::hoho::hoho: Ser for meg hele situasjonen inne på ett trangt wc :hoho::hoho:

Skrevet

Tro meg...dette ER et stort problem. Jeg sleit skikkelig med å dra opp lag på lag og underskjørt og slør etc etc..PUH!!!!! Men det gikk da... Må bare regne med noen små problemer :ler: Men sette seg baklengs??? Veel...tja...Skader vel ikke å prøve!!

Skrevet

*takker for at det er store toalett der hvor vi skal ha festen vår* :tunge1:

Skrevet

Dere får sette inn kateter og lime en urinpose på låret :sjarmor:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg gikk faktisk ikke på do før festen var over... Har heldigvis festblære!

Skrevet

Jeg hadde også tungt slep og stivt underskjørt og tro meg, du får kjapt taket på det :wink:

Skrevet

Jeg har tenkt å ta med meg sambo for å få litt hjelp!! Han er vel den eneste egentlig som jeg kan tenke meg å ha med på do :ler:

Skrevet

Huff...dette gruer jeg meg til. Er trange båser på toalettet der vi skal ha festen.

Skrevet

Ikke så vanskelig som man frykter dette, så dette går bra. trikset er å løfte opp alt sammen av slep og stæsj på fanget før man setter seg ned, så går det så fint så. :wink:

Skrevet

Priser meg lykkelig for min kjole med lett, smalt skjørt og ingen underskjørt...

Skrevet

ja, det er virkelig ikke noe problem.

Skrevet

dette har jeg også fundert mye på!

Veldig bra å høre at dere mener det går bra!

Vi har heldigvis store toaletter i lokalene vi skal ha festen :-)

Skrevet

Det er ikke så ille som man tror. Jeg også grudde meg til dette i og med jeg hadde et langt slep og to underskjørt. Med litt hjelp fra forloveren min tok vi tak i det innerste underskjørtet rullet og brettet alt oppi der så ikke noe lå i do eller ved siden av. Og jeg satt rett vei!!!!!!! :ler:

Så når du er så heldig å ha en håndtlanger fikser han/hun dopapir for du ser gjerne ikke noe annett enn et hav av hvitt stoff. Lykke til!!!! Det går bra!

Gjest Muslingen
Skrevet

:hoho:

Jøss, da trenger jeg ikke lure mer på det med dogåing. Det er ikke grenser for hva man kan snappe opp på et diskusjonsforum. :ler:

Skrevet

Kjolen og slepet mitt var ikke det største problemet hos meg. Undertøyet derimot var det verste. Jeg hadde på meg en body med tre stk knapper/hemper i skrittet. Å få knappet opp gikk greit, men problemene startet når de skulle på igjen. Litt av en stil. Glad ingen såg meg da. Lite elegant. :hoho::hoho:

Så alt går på et vis. :wink:

Skrevet

:ler2::hoho:

Har bekymret meg veldig for akkurat denne delen av bryllupet, ja.... Får håpe det går bra selv om jeg har en diiiger kjole, med vidt skjørt, to underskjørt og laaangt slep + laaaangt slør. Iiik! :ler2:

Skrevet

:ler: ser for meg min høygravide forlover stå og prøve å bakse med kjolen min ja............

...nei, her må nok sambo trå til ja.........

Skrevet

Er noe av det man har forlover til! (med mindre hun er høygravid ja...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...