AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Vi har vært bestevenner gjennom deler av barneskolen og hele ungdomsskolen. Nå går vi på to forskjellige skoler, men er sammen hver helg. Jeg har aldri sett på han som noe mer enn en venn, tror det har vært gjensidig fra hans side også. Jeg har sagt til venner som har spurt at det ikke kunne falle meg inn å forelske meg i han, det har det forsåvidt vært sant, i og med at han alltid har vært den broren jeg aldri hadde. Han får meg alltid til å le og jeg kan være meg selv hunde og ti prosent med han, og jeg vil absolutt ikke miste det vi har. For 2 uker siden var vi på en fest og mens vi stod og snakka med flere andre, var det annen jente der som prøvde seg veldig på han. De går på samme skole fikk jeg vite. Jeg måtte bare stå der og se på hvordan hun prøvde å ta fra meg "min gutt". Jeg ble veldig engstelig for å miste han, men måtte late som ingenting og fortsette å være kompis. Hva om jeg egentlig har følelser for han? Han er den eneste gutten jeg kan være meg selv med. Jeg kjenner han jo så godt og jeg redd for at jeg aldri skal få et like godt forhold til en ny gutt i framtiden. Han har utseende med seg også. Det kan jo ødelegge hele vennskapet vårt hvis jeg forteller at jeg har følelser for han, for som jeg skrev lenger opp så er vennskapssynet på hverandre gjensidig. Derimot har jeg også følelsen av han ville gitt forholdet en sjanse, fordi jeg vet at han trives veldig i lag med meg. Aner egentlig ikke hva jeg skal gjøre, og hvordan jeg skal finne ut om jeg har følelser for han eller ikke. Jeg tenker at om jeg ikke hadde hatt følelser for han, hadde ikke denne problemstillingen oppstått heller. Anonymous poster hash: 5514b...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå