mckinley Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Jeg syns de conditionerne som følger med i hjemmefarging er så utrolig gode og jeg får sånt et drømmehår av dem, glatt og mykt som aldri før. Men jeg finner ingen som er like gode på verken Vita eller hos frisøren. Hva skyldes dette? Har de noe spesielt i disse små pakkene som følger med hjemmefarging?
dillyduzit Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Jeg er ikke frisør, men har du prøvd Joico K-pak? Håret mitt føltes som nyfarget, sunt og enkelt å style.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Jeg skulle gjerne fått tips om det samme! Prøver å spare de små flaskene fra hjemmefarging lengst mulig.. Anonymous poster hash: a75c7...85b 1
mformarte Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Jeg sverger til denne, noe jeg har gjort i lang tid. Trenger nesten ikke å gre håret mitt etter å ha vasket det. Håret blir silkemykt og glatt, pluss at det lukter godt Drøy i bruk er den også.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 vil tro det er mye silikon i de Anonymous poster hash: 52287...398
mckinley Skrevet 6. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2014 vil tro det er mye silikon i de Anonymous poster hash: 52287...398 Aha. Og er det negativt for håret på en eller annen måte? Eller finnes det mye silikon i enkelte condiotioners på butikken som du vet om? Jeg begynner å lure på om de som er laget spesielt for farget og bleket hår kan være noe undersøke. Hittil har jeg bare kjøpt "vanlige".
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 bare bruke en som er spesielt laget for farga hår? Anonymous poster hash: 18994...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå