Gå til innhold

Vel overstått!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg blitt fru! Dagen var bare helt fantastisk og absolutt alt gikk knirkefritt. Jeg var sinnsykt nervøs før jeg skulle gå inn kirken, men med en gang musikken begynte å spille og døren ble åpnet forsvant all nervøsitet. Det å se alle fremmøtte og se min kjøre Brudulf stå der oppe kan bare ikke beskrives. Prinsen min strålte som en sol og det var rett før han begynte å gråte når jeg kom gående. Aldri har han vært kjekkere enn denne dagen :hjerter2: Festen etterpå ble også særdeles vellykket, kunne ikke vært bedre faktisk. Nå skal jeg legge meg å sove og fordøye litt av alle inntrykkene, og forhåpentligvis våkne uthvilt og klar for ferden til Thailand.

Har lagt ut et par bilder fra kirketrappa:

http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=503&page=1 og http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=503&page=1

Og til slutt vil jeg bare ønske lykke til til dere som skal giftes neste helg. Dere har virkelig noe å glede dere til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye som fru :D

Gleder meg til å se bilder

Skrevet

Gratulerer så mye som Fru. Dere var/er et utrolig flott par! Kos dere på bryllupsreise!!! God tur!

Skrevet

Nydelige bilder!!Gratulere!

Skrevet

Gratulerer - dere var kjempefine!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått dag!

Dere var nydelige (og buketten var dritlekker :tommelsmil: )

Skrevet

Gratulerer så mye! Du var helt nydelig!

Ha en kjempe fin bryllupsreise :wink:

Skrevet

Gratulerer så mye. Et vakkert brudepar :-)

Gjest Muslingen
Skrevet

Så flotte dere var! Gratulerer så mye!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! kjempe fine!

Skrevet

Tusen takk! Om et kvarter drar vi til Gardermoen og magen er full av sommerfugler :)

Skrevet

Kjempefine bilder!

Gratulerer så mye som fru!

Skrevet

Gratulerer som fru! Bildene var kjempefine! :D

Skrevet

Gratulerer så mye! Hørtes ut som dere har hatt det veldig fint! Bildene var nydelige og dere var så søte på nussebildet! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Slenger meg på i rekken av gratulanter. Fine bilder. Fin kjole og ikke minst fin brudebukett. (Håper vi får se bilde der vi får se hele buketten også).

God tur til Thailand. Nyt hvetebrødsdagene!

Skrevet

Gratulerer så mye! :blomst_opp:

Og god tur på bryllupsreisen. Kos dere masse! :)

Skrevet

Gratulerer! Flott å høre at dere hadde det fint!

m

Skrevet

Gratulerer og veldig romantiske bilder :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...