Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg bruker Everyday Minerals foundation, og jeg elsker merket. Men boksen er elendig! Åpne/lukke-mekanismen funker ikke, og det blir bare gris dersom man tar den med seg på reise eller i veska. Brukte tidligere BareMinerals foundations, og boksen var mye bedre. Skulle prøve å overføre pudderet fra Everyday til Bare-boksen, men det gikk vist ikke å åpne sistnevnte helt, så da må jeg eventuelt forsøke å "dytte" pudderet ned i de små hullene, men er redd for å ødelegge pudderet eller noe.

Noen som har forslag til en løsning? Noen bokser som går an å kjøpe med en type åpne/lukke-mekanisme som funker, eller en annen kreativ løsning? Eller en måte å få pudder ned i BareMinerals-boksen? Dere som mikser farger i pudder har vel kanskje noen metoder.

Takk på forhånd! :)

Anonymous poster hash: 1de02...148
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å ta av det "lokket" med lukkemekanismen. Så henter du en t-skje, og overfører pudderet til den andre boksen.

Selv synes jeg at boksene til EM er helt fantastiske. Definitivt de beste på markedet.

Anonymous poster hash: d06cb...5dd
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å ta av det "lokket" med lukkemekanismen. Så henter du en t-skje, og overfører pudderet til den andre boksen.

Selv synes jeg at boksene til EM er helt fantastiske. Definitivt de beste på markedet.

Anonymous poster hash: d06cb...5dd

Det går ikke an å ta av lokket helt på BareMinerals-boksen, men fikk det til likevel med ett nytt forsøk, selv om det tok sin tid siden jeg måtte "riste" pudderet ned gjennom hullene.

Jeg likte ikke boksen jeg fikk spesielt godt hvertfall. Når jeg rister på den for å få ut pudder, lukker ofte lukkemekanismen seg. Og dersom jeg tar den med i veska pleier den å åpne seg, slik at det blir mye puddergris inni lokket og når jeg åpner den.

Skrevet

Det eneste jeg faktisk liker med Bare Minerals (får mye hudormer av denne)

er boksen, smarteste lukketeknikk av alle mineral foundations jeg har testet hittils.

Kanskje noe med lukkemekanismen i boksen din er ødelagt?

Men skal ikke være noe problem å lirke det av med en kniv og ha over i en annen boks.

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg faktisk liker med Bare Minerals (får mye hudormer av denne)

er boksen, smarteste lukketeknikk av alle mineral foundations jeg har testet hittils.

Kanskje noe med lukkemekanismen i boksen din er ødelagt?

Men skal ikke være noe problem å lirke det av med en kniv og ha over i en annen boks.

Elsker også BareMinerals boksen, derfor jeg ville overføre annet pudder til min tomme BareMinerals boks. Ja, jeg fikk opp selve lukkemekanismen med en kniv, men det er et lag under der igjen som er integrert i boksen. Det kan og være boksen min som avviker, eller at jeg bare ikke fikk opp dette laget. Men problemet er løst, siden jeg klarte å få pudderet ned i hullene i boksen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...