AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Hei! Jeg er virkelig dårlig på å kle meg, og skal ha en virkelig vårrengjøring i klesskapet. Hvilke klesplagg passer til pæreform? Tror det er det jeg har. Hvordan finner man ut hvilken kroppsform man har? Gjerne noen bilder, hvis noen har inspirasjon. Tusen takk!Anonymous poster hash: c2ced...c17
Gjest Nanne70 Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Du kan finne ut mer om ulike kroppsfasonger her: http://www.klikk.no/mote/kamille/lopogkjop/article765057.ece En typisk pæreformet kropp har smale skuldre, forholdsvis små pupper, en smal og markert midje, brede hofter, stor rumpe og kraftige lår. Med din smale overkropp kan du fråtse i overdeler med detaljer, mønstre og ulike ermer, ettersom det å tilføre litt visuell bredde til overkroppen vil bidra til balanse mot underkroppen. Du må gjerne framheve midjen din, så innsvingte og figursydde plagg og belter er kjempefint til deg. Som regel vil bukser og jeans med bootcut bli foreslått, men vær oppmerksom på at denne typen bukser også vil virke visuelt forkortende på beina, sånn at de alltid bør brukes sammen med sko med høye hæler. Du kan også prøve bukser og jeans med rette bein, boyfriendjeans i en litt smalere modell eller noen av de mønstrete, løse buksene som er så populære i år. Når det gjelder skjørt og kjoler vil alle modeller som er rette eller lett utsvingte, være perfekte til deg, og hvis du ikke har noe i mot å framheve kurvene dine, kan du godt gå for både blyantskjørt og smale, figursydde kjoler. Under er noen typer plagg som jeg tror vil være fine til deg:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå