Donnie Darko Skrevet 6. juni 2004 #1 Skrevet 6. juni 2004 NÅ er jeg glad!!! :-) Fra www.metal-norge.com Silent Vanquish - Depraved Jaggu ? nå er det lenge siden jeg har fått frysninger av en demo! Silent Vanquish har jeg kun hørt om, men aldri hørt før nå; og det var vel ikke akkurat dette jeg forventet meg da jeg mottok demoen. En noe stusselig innpakning, håndskrevet promoskriv med shabby håndskrift og et cover som ikke akkurat kan kalles velkomponert (sorry). Jeg hadde forventet meg stakkarslig, skranglete blackmetal. Men steike som jeg tok feil. En frodig miks av tidlig Opeth, en liten dash Novembre, og kanksje litt vikingmetalanelser. Sjangeren kan vel betegnes som en slags progressiv death/doom, der vokalen er mest fokusert på det rene. Vokalisten er faktisk utrolig flink, han synger rent, og det høres faktisk ut som han kan og vil synge. Demoband har gjerne en litt pinglete vokal som ikke tørr ta i helt ? her gjør Silent Vanqusih det riktig. Growlinga er mesterlig utført, veldig doom. Skulle kanskje sett litt mer av den? Resten av bandet er også overraskende velspilte, det hele høres veldig proft ut. Trommisen blander teknikk, presisjon og hurtighet uten å bli brifete, og resten av bandet samspiller så det jomer. Eneste jeg stusser litt på er synthen, som glimter med en noe forsiktig tilstedeværelse her og der. Jeg tror faktisk bandet kunne klart seg like godt uten. Det jeg hører her er et solid band som er totalt klar for en full-lengder. Jeg tror sannelig vi kan kalle dette et av årets beste demoer, og det burde ikke være lenge til et selskap napper opp disse. Dette er utrolig inspirerende! Nå VET jeg at det jeg brenner for ikke er bortkastet! :-) :-) :-)
Sandra Skrevet 6. juni 2004 #6 Skrevet 6. juni 2004 Gratulerer! Det er så deilig å få god tilbakemelding på noe man har jobbet hardt for! (vet ikke om du har jobbet ardt da, men godt er det vel med ros uansett)
Gundel Gaukeley Skrevet 6. juni 2004 #7 Skrevet 6. juni 2004 Grattis! Du spiller ikke synth, gjør du?
Donnie Darko Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2004 Grattis! Du spiller ikke synth, gjør du? Jeg spiller trommer :-)
Diaz Skrevet 7. juni 2004 #13 Skrevet 7. juni 2004 Føyer meg til i gratulantenes rekker, kjempebra, du har all grunn til å være stolt
*Shira* Skrevet 7. juni 2004 #14 Skrevet 7. juni 2004 Gratulere Klart det ikke er bortkastet. Keep on rocking og lev ut drømmene Darko :-)
Gjest Catwoman Skrevet 7. juni 2004 #15 Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer :-) Det er gøy å få så gode tilbakemeldinger for noe man brenner for.
Mel-anie Skrevet 7. juni 2004 #17 Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer så masse. Herlig med sånne tilbakemeldinger !!!
Donnie Darko Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #20 Skrevet 7. juni 2004 Takk til alle sammen :-) Jeg pratet nettopp med anmelderen og han hadde anbefalt oss videre til et plateselskap i England.. Det blir spennende hva som skjer videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå