Sharlett Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Hei. Jeg er ei jente på 23 år. jeg har vært singel i 6 mnd og har ikke før nå begynt å date gutter igjen. Jeg møtte noen på tinder (av alle mulige ting) som ikke bor langt unna meg og vi begynte å snakke der. Dag inn og dag ut teksta vi sammen før vi gikk over på chat på skype. Lenge satt vi der og chatta før en dag tikker det inn en melding på mobilen min som viste seg å være fra han. Han hadde tatt telefon nr mitt fra skype-pofilen og etter det teksta vi som gale på meldinger. Samtalene gikk så lett og bra mellom oss og hadde noe å snakke om hele tider. Det gikk over til en veldig lett snakkemåte hvor jeg følte jeg kunne sende han meldinger til enhver tid uten at det ble masing. Vi teksta hele tiden og etter en stund så bestemte jeg meg for å møte han. Jeg ville dra på en konsert og spurte om han ville bli med. Det ville han og jeg fikk sommerfugler i magen med engang. Når vi skulle møtes så fikk jeg melding om at han var en hel time forsein så jeg gikk til nærmeste pub for å ta en pils (som var planen vi skulle gjøre sammen) etter en time så kom han og vi rakk en halv pils før vi måtte gå bort. han beklagde seg og spanderte pils på meg hele kvelden. Kvelden var utrolig bra og det endte med at vi satt ute hele natta å snakka sammen. Det tok vell 2-3 dager før vi teksta med hverandre igjen (tror var jeg som tok initiativet) hvor samtalen ble "normal" igjen og vi teksta og snappa som bare det. Jeg merket at han gikk mere over på å ha en samtale over Snapchat, noe jeg ikke helt skjønte meg på, men sa tilslutt at jeg foretrakk meldinger. Vi fortsatte å tekste masse. Fredag etter konserten spurte han om jeg ville komme opp på hytta hans og det ville jeg. Ble litt fram og tilbake ang det men endte med at han ,maste og tilslutt sa jeg ja. Jeg kom og tok med meg noen øl og en vinflaske og noen filmer. Vi begynte med en action film og satt litt fra hverandre i soffan. Jeg satt i enden og han i hjørne og etterhvert tok jeg bena opp i soffan under teppet. Jeg merket at han hele tiden "tilfeldig" kom borte meg og endte med å legge handa på benet mitt. Etter noen pils så ble vi latterfulle og snakket masse og delte samme meninger, samtidig som vi kunne være uenige om ting. Timene gikk og ved begynnelse av film nr 2 så satte han seg ved siden av meg og med armen bak meg på ryggen til soffan. vi lo og snakka mens han tulla med meg (fjortiss greier) Han tulla med meg, jeg smilte og lo og titta på han å han så alvorlig ut. Jeg spurte latterfull "er det no?" å han sa "jeg må gjøre dette" hvor han tar tak i meg og kysser meg. Jeg smiler og ler litt, hvor han gjør det samme og vi fortsetter. Kan si vi nesten satt i en time hvor han da spørr om vi skulle opp på rommet (var veldig sent) og vi gjore det. Vi legger oss og er over hverandre med engang. Ting gikk fort og blei veldig hett. Før det skjedde noe mere så måtte jeg fortelle at jeg hadde mensen og ikke kunne gjøre noe. Vi fortsatte og rota og han ble naken og ting skjedde. Vi snakka litt etter og la oss. Dagen etter lagde han frokost mens vi satt å hørt på radio. Vi gikk ut i sola og snakka lenge mens vi hadde det gøy med golf og luftegevær som jeg prøvde meg ut på. Sa jeg aldri hadde gjort det før, men traff første skudd og måtte si sannheten at jeg har gjort det før. Etter noen timer bestemte jeg meg for å dra hjem. jeg setter meg i bilen og lukker igjen dør med vinduet nede. Han kommer inn gjennom vinduet og klemmer meg og kysser meg på kinnet. Men den siste uken nå så har det vært veldig stille. Jeg har prøvd å ikek bli for ivrig og har blitt mere stille på snapchat så kaskje han ville tekste. Det tok 3 dager før han sendte melding. Så vi teksta litt sammen på Tirsdag, onsdag og igår. Men når jeg har blitt stille på snapchat så har han også det. Når vi først tekster så er det mye og masse smilyer. Men jeg vet ikke om han er interessert eller ikke. når vi har teksta så har jeg sendt natta-melding men ikke fått noe tilbake. Tenkte jeg nå skulle være stille til Mandag og spørre om han vil bli med ut på kino neste uke. Får se hva han svarer. Men over meldinger så har vi allerede "planlagt" en ny date. Hvor vi skulle ha en skyte konkurranse og han selv skreiv "da vidder vi om en pils :D" jeg tar dette veldig positivt, men er fortsatt usikker. Skal jeg bare beholde roen i vite om at han er intressert eller prøve litt mer med snapchat og meldinger? Hva tror dere? Trenger hjelp for jeg skjønner ikke helt selv om han er det eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Dere har allerede lagt planer om en ny date. Chill out. Anonymous poster hash: 5ed0f...6bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå