Meg12345 Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Så det er noe mellom meg og en fyr. Har ikke kommet så langt enda, bare kosing på fest og chatting i noen uker. Men så fant jeg ut gjennom felles venner at det er en jente til, og at han altså er usikker på hvem han bør satse på.. Burde jeg bare backe unna, før jeg blir såret? Har lett for å bli betatt, og er veldig sikker på at han "velger" den andre jenta fremfor meg. Tror hun var inne i bildet før meg..
Edvarda Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Hvis hun var der først, er hun kanskje ikke rett for ham siden han ble interessert i deg etterpå? Var hun drømmedama ville jo ikke dette vært en problemstilling i det hele tatt 2
Crobern Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Hadde det vært meg, så hadde jeg trekt meg unna. Og latt han være i fred til han visste hva ville.
Meg12345 Skrevet 5. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2014 Hadde det vært meg, så hadde jeg trekt meg unna. Og latt han være i fred til han visste hva ville. Han har ikke sagt noe, og vet ikke at jeg vet. Vi chatter fortsatt like mye.. Men han hadde drukket da han så meg sist, så jeg er veldig sikker på at jeg ikke "lever opp til forventningene".
OnlyGemini Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Jeg har aldri giddet å delta i en "konkurranse" der en mann var premien. Jeg hadde gått videre. 1
Gjest Awzm me Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Hadde gått videre. Om han er usikker på deg og en annen er sannsynligvis ingen av dere rett for han
Banan Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Kjenner meg veldig godt igjen, og er i så godt som samme situasjon akkurat nå. Er også usikker på hva jeg bør gjøre. Tenker at hvis det er "konkurranse", så skal jeg vinne over hun andre uansett. Men samtidig vet jeg ikke om jeg virkelig vil ha ham en gang, og som "OnlyGemini" over her skriver, så vet jeg ikke om jeg vil konkurrere der en mann er "premien". Vil jo egentlig finne en mann som kjemper om å få meg! Derfor har jeg nettopp funnet ut at jeg skal trekke meg tilbake. 1
Gjest alegria Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Ville aldri blitt sammen med en fyr som tvilte mellom å velge meg og en annen kvinne. Tydeligvis er han jo interessert i henne og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå