Gjest Yellowrose Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Pastellfarger er jo populært som aldri før! Ser dette mye i mote blader og på diverse blogger. Selv er jeg veldig glad i duse og lyse farger så har blitt en del innkjøp i år Har du kjøpt et eller flere plagg i pastellfarger i år? Isåfall hva?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Jeg har brukt pastellfarger hvert år de siste ti årene, da jeg liker lyse farger og kler det ekstremt godt. Har kjøpt to nye t-skjorter i år for å supplere litt, samt en pastellfarget Wang-veske. Ellers har jeg absolutt nok fra før. Anonymous poster hash: 911c0...d65
Gjest Nanne70 Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Har ikke så mye pastellfarger, føler at jeg blir litt blass i dem. Men det kan være utrolig fint
Miss Lucky Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Kjøpte en rosa veske fra Prada i vinter, og en turkis "billigveske" nå nylig i Thailand. Har foreløpig ikke kjøpt noe særlig med klær i år, men har en del klær i pastellfarger fra i fjor sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå