AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1. Jeg må ned 3-5 kg fettvekt av helsemessige årsaker 2. Nei, fordi jeg ikke er feit. 3. Jeg trimmer og spiser sunt. Det går sakte men sikkert. 4. Nei, han er stor, klager på vekta, men gjør ingenting med den. 5. Om sommeren 6. Bortsett fra svangerskap - 69 kg. Anonymous poster hash: a4847...12b
Gjest crem Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1. for å få en vanlig vekt i følge BMI så må jeg ned 21 kg, men ifølge min trivselsvekt må jeg ned 13 kg 2. nja, eller mest på tull 3.spiser mindre, og sunnere og er i bevegelse hver dag (er mye jeg har gjort forandring på i hverdagen, men blir så mye at jeg ikke gidder å skrive opp alt hehe) 4. samboeren min er slank 5. alltid, men mest når jeg skal pynte meg eller på sommeren når det er så varmt at jeg må gå i lite klær... 6. veide 100 kg for rundt tre år siden..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1. En til to kilo igjen før jeg når idealvekta mi og den vekta jeg har veid mesteparten av livet mitt. 2. Nja en gang jeg tok en fettprosenttest, så viste den fare for overvekt. Og dette sa jo hun som tok testen på meg. At jeg var i faresonen. Var bare 0.5 % unna rød sone. 3. Trener mye og spiser renere og mindre skit. Slutta å spise muffins til frokost hver dag 4. Er alene. Eks-samboer var normal til litt romslig. Han var veldig fysisk aktiv, men noe usunn. Jeg var på det tyngste når jeg bodde med han, siden jeg ikke var like fysisk i min jobb men spiste som han (jeg jobber på kontor og han jobber i skogen) 5. Når jeg ikke har trent på noen dager. Eller de dagene jeg generelt føler meg blææh. Heldigvis ikke så ofte. Føler meg stort sett veldig fornøyd med kroppen min. 6. 63 kilo og det var 10 kg for mye for min lille kropp. Glad jeg tok tak i dette før det gikk for langt. Anonymous poster hash: 36b83...8a1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 1. Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1. I dag viser bmi-kalkulatoren at jeg er normalvektig igjen (for første gang på nærmere 10 år), men jeg vil gjerne ned 5-10 kg til for å føle meg bra. 2. Ikke at jeg er feit direkte, men jeg har fått høre at jeg ikke har helt flat mage, at jeg har litt stor rumpe osv. 3. Jeg spiser regelmessig og sunt, kutter ut godteri i ukedagene og går turer hver dag. 4. Har ikke samboer. 5. I bikini. 6. 95 kg. Anonymous poster hash: 0b4ea...605
Pringle Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 (endret) Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1. Jeg MÅ bare ned 200 gram til - for å komme ned i "normal" BMI. Men jeg har satt som foreløpig mål, fem kilo til. Så får vi se. Jeg har aldri hatt noen tro på at jeg kan spise så lite som "de tynne jentene", men nå spiser jeg annerledes enn før og ett og annet har begynt å gå opp for meg. 2. Nei, aldri. Men jeg fikk uoppfordret høre av en psykolog en gang at jeg var "relativt slank", og da ble jeg skikkelig fornærmet, for jeg var da på lavere vekt enn jeg hadde vært i størstedelen av mitt voksne liv 3. Jeg har regnet meg fram til at jeg skal ha rundt 1400 kcal pr dag, registrerer maten jeg spiser i myfitnesspal, og går turer, og hvis jeg føler for det, gymnastikk på stuegulvet. Jeg er også med i en slanketråd her på KG. Og ja, det funker, jeg har gått ned 6,4 kilo siden nyttår. 4. Det er bare meg her, så - "pass". 5. Jeg føler meg feit når jeg uforvarende ser meg selv i speilet eller på bilder. Og når jeg prøver gamle klær som jeg vet passet en gang. 6. Antar 80-82 kilo, men jeg turte ikke å veie meg før jeg hadde skjerpet inn på godtespisingen i noen uker, da veide jeg 78. Endret 5. april 2014 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 1. 5 (fett) 2. Nei 3. Teller kalorier, det funker når jeg klarer å holde meg innenfor grensene 4. Ja 5. Når jeg ser meg selv i speilet, og når klærne mine ikke passer 6. 61 kg Anonymous poster hash: 1a6f6...a2c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1. Må gå ned 5 kg for å bli normalvektig, men må ned 12 kg for å føle meg normalvektig. 2. Barna mine.... 3. Går 1 times tur hver dag, spiser sunnere og har kuttet ut nesten alt av godteri og brus. Koser meg litt enten fredag eller lørdag, ikke begge dagene. 4. Normal + 5. På bilder 6. Max 88 kg (171 cm høy) Anonymous poster hash: 0e1b7...91e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Flere?Anonymous poster hash: 6e777...486
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1: 6 kg for å bli normalvektig, ca ti for at jeg skal bli fornøyd. 2: Ja da jeg veide 137 kg 3: Jeg spiser sunt og går på lavkarbo 4: Nei han er overvektig og gjør ikke noe med det 5: Når jeg har spist noe usunt og ser magen står ut 6: 137 kg Anonymous poster hash: 82635...e60
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1. Jeg "må" gå ned 10-11 kg og bygge litt muskler for å stramme opp. 2. Jeg fikk en utrolig sårende kommentar på byen når jeg var i Bergen for et par år siden. "Du ser jævlig bra ut, i allefall fra halsen og opp." Og jeg er langt i fra feit. Litt chubby, men ikke mye. 3. Jeg trener og spiser sunt. Men sliter med forvrengt syn på mat og har fått diagnosen bulimi. Jeg kan ligge på 500 - 700 kalorier om dagen over noen dager, også overspiser jeg. Får hjelp av psykolog. 4. Samboeren min er tynn/slank, med litt ekstra på overkroppen. Han er temmelig utrent. 5. Jeg føler meg mest utilpass og feitest i bikini eller en trang kjole. Hater også shorts fordi jeg har ganske mye fett mellom lårene. 6. Maxvekt var 84 kg. Så gikk jeg ned 15 kg og så la jeg på meg igjen 7. Så nå veier jeg 76 kg og er 1.69 m høy. Anonymous poster hash: f361d...421
Gjest Funky Punk Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1) Jeg MÅ ikke gå ned i vekt, men tror jeg har kommet frem til at jeg ønsker å gå ned 10 kg 2) Nei, ingen har sagt at jeg er feit. Selv ikke når jeg var på mitt tyngste. Mannen min kommenterte valkene mine litt da, men på en søt måte fordi han syns det er pent. 3) Jeg har lagt om til lavkarbokosthold. Dette har ført til at jeg allerede har gått ned ca 30 kg, så vil påstå at det det fungerer bra for meg. 4) Mannen min er ikke tykk, men han er nok muligens på vei til å kanskje bli det dersom ham ikke endrer på kostholdet sitt nå 5) Føler meg som feitest når jeg har spist høykarbomat, for da blir jeg veldig oppblåst 6) Maksvekten er vanskelig å si. Høyeste jeg har målt er 115 kilo, men jeg mistenker at jeg har vært oppe på 120 kilo
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 1. Hvor mye må du gå ned i vekt? 3 kg. 2. Har noen sagt at du er fet? Nei, egentlig ikke, men det er jeg forsåvidt ikke heller. 3. Hva gjør du for det, og funker det? Jeg har lagt fra meg snop, og prøver å tenke over hvor mye jeg spiser til vært måltid, uten å være kcal-nazi.4. Er samboer passe slank? Har ikke samboer, men kjæresten min er passe slank, men streber etter mer muskler. 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? Når jeg går i shorts.6. Maxvekt sålangt i livet? 57 kg (160 cm) Anonymous poster hash: 879b2...85a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 Må ikke ned, men vil ned 10 kg. 2. Nei 3. Mosjonerer mer, kutter kalorier 4. Har ikke samboer, men typen er normalvektig. Litt mage, men i god form. 5. Rett etter jeg har spist noe usunt. 6. 68 kg (nå). Er 175 cm. Anonymous poster hash: a6373...446
Maximillian Cohen Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 (endret) 1. Hvor mye må du gå ned i vekt? - Må ikke ned i vekt, men litt mer muskler og litt lavere fettprosent hadde ikke skadet 2. Har noen sagt at du er fet? - Nei, jeg er temmelig tynn 3. Hva gjør du for det, og funker det? - Akkurat nå gjør jeg svært lite 4. Er samboer passe slank? - Ja 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? - Når jeg løper og ser mine personlige rekorder går ut et godt stykke unna målstreken 6. Maxvekt sålangt i livet? - Vet ikke Endret 6. april 2014 av Maximillian Cohen
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 1. Hvor mye må du gå ned i vekt? Jeg må ikke gå ned i vekt, men jeg skulle gjerne gått ned 5-10kg. 2. Har noen sagt at du er fet? Ja, da jeg var tjukk. Ikke nå. 3. Hva gjør du for det, og funker det? Jeg trener 3-5 dager i uka, holder meg aktiv i hverdagen og spiser nokså sunt. 4. Er samboer passe slank? Nope. 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? Føler meg egentlig ikke feit. Det feiteste jeg har følt meg i mitt liv var da jeg var 16, hadde anoreksi og BMI på ca 15. 6. Maxvekt sålangt i livet? Inkludert svangerskap, 102 kg. Anonymous poster hash: 81ae1...ff1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Flere?Anonymous poster hash: 6e777...486
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? Har normal BMI etter den berømte formelen, men jeg vil ned på 60kg(er 170 og 68 nå), muuuuligens 55, men vil heller gå ned 5kg i fettprosent og legge på meg 5kg muskler:) 2. Har noen sagt at du er fet? Ble kalla feit og stygg hele oppveksten, og var vel i det runde hjørnet av skalaen, men aldri tykk sånn når jeg ser tilbake på det i ettertid.3. Hva gjør du for det, og funker det? Jeg trener 2-4 ganger i uka og passer på kostholder, og det funker helt fint:)4. Er samboer passe slank? Samboeren min er normalt slank og kan stappe i seg pomfrit, kyllingvinger og ostepop hver dag uten å bli feit:P5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? Kommer veldig an på humøret ellers den dagen, men om jeg har brukt hele dagen på å lete etter en topp eller en kjole eller noe, og alt ser feil ut så tenker jeg det er fordi jeg er feit og det er derfor alt ser fælt ut 6. Maxvekt sålangt i livet? Har vært 82 kg. Da var jeg feit. Tok av meg og havna på 70, holdt det i 3 år, og nå er jeg på vei mot 60 Anonymous poster hash: 34250...a55
Druid Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Hvor mye må du gå ned i vekt? 2. Har noen sagt at du er fet? 3. Hva gjør du for det, og funker det? 4. Er samboer passe slank? 5. Når føler du deg FEITES og mest utilpass? 6. Maxvekt sålangt i livet?Anonymous poster hash: 6e777...486 1. 15 kg 2. Nja, det er mer den vanlige kommentarene. Jeg har droppet halvparten av overvekten og folk har kommentert at jeg ser bra ut og kona klager på at jeg har droppet for mye. 3. dropper mye ekstra snop, og det funker 4. har aldri brydd meg, hun er ikke overvektig i mine øyne 5. Over 100 kg 6 .110 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå