tingeling Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Nå er det en del år siden jeg giftet meg ( og har ingen planer om å gjøre det på nytt), men har hørt at mange nå har to brudekjoler? Hva er "greia" med det?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 For min del er det fordi jeg ikke orker å danse og feste i kjole med slep. Jeg skal ha en knelang kjole til etter brudevalsen. Men jeg kjøpte hovedkjolen for 1000,- da, og tenker å bruke ca det samme, helst litt mindre, på kjole nummer to.Anonymous poster hash: fccae...179
Amens Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 (endret) Jeg hadde en vanlig brudekjole, men hadde med en cocktail kjole som jeg kjøpte på salg noen uker før som jeg skiftet til utover kvelden når brudekjolen ble litt tung å bevege seg i. Edit: Cocktail kjolen er blå og jeg har brukt den ved flere anledninger i ettertid^_^ Så jeg hadde ikke to brudekjoler sånn sett. Endret 5. april 2014 av Amens
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 De som har kjøpt seg typiske "prinsessekjoler" eller kjoler med mye slep vil vel ofte ha muligheten til å ha noe som er enklere å bevege seg i etter middagen. Den kan jeg skjønne, selv satset jeg bevisst på en kjole jeg kunne bruke hele dagen, men hadde med en enkel kjole jeg eide fra før av bare sånn i tilfelle. Anonymous poster hash: 6921e...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå