Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #1 Del Skrevet 5. april 2014 Står at man må ta medisinen med mat, men synes det et vanskelig å spise, får i meg noen biter knekkebrød, holder det? Hvorfor må den tas med mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. april 2014 #2 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) For at magesekken ikke skal bli "urolig". Enkelte medisiner kan føre til at magesekken blir ødelagt hvis dette blir brukt mye over lang tid, derfor hjelper det med litt mat som kan hindre dette. Ellers er det medisiner som Ery-Max som gjør at magen blir hard, derfor hjelper det med melkeprodukter. Endret 5. april 2014 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #3 Del Skrevet 5. april 2014 For at magesekken ikke skal bli "urolig". Enkelte medisiner som voltaren kan føre til at magesekken blir ødelagt hvis dette blir brukt mye over lang tid, derfor hjelper det med litt mat som kan hindre dette. Ellers er det medisiner som Ery-Max som gjør at magen blir hard, derfor hjelper det med melkeprodukter. Jeg har veldig mye luft i magen, kan det være fra lite mat samtidig med medisinen? Huff, vil ikke ødelegge magesekken min, eller armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. april 2014 #4 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg har veldig mye luft i magen, kan det være fra lite mat samtidig med medisinen? Huff, vil ikke ødelegge magesekken min, eller armene. Prøv å spise litt melkeprodukter, dersom du sliter med luft Edit, så det var litt feil med det ene eksemplet som jeg kom med fra forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #5 Del Skrevet 5. april 2014 Prøv å spise litt melkeprodukter, dersom du sliter med luft Edit, så det var litt feil med det ene eksemplet som jeg kom med fra forrige innlegg. Tusen takk for svar, første gang med medisin som man skal ta med mat. Så skal prøve meg på melkeprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. april 2014 #6 Del Skrevet 5. april 2014 Liker du biola? Hvis du gjør det så kan jeg anbefale å drikke et glass biola samtidig med medisinen. Biola er bra for magen, samtidig som det telles som mat sammen med medisin hvis du ikke er så glad i å spise frokost f.eks. Evt du kan ta en yoghurt sammen med medisinen. Hvis du blir dårlig i magen pga medisiner, f.eks antibiotika, så kan du kjøpe deg melkesyrebakteriekapsler på apoteket, f.eks idoform.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #7 Del Skrevet 5. april 2014 Liker du biola? Hvis du gjør det så kan jeg anbefale å drikke et glass biola samtidig med medisinen. Biola er bra for magen, samtidig som det telles som mat sammen med medisin hvis du ikke er så glad i å spise frokost f.eks. Evt du kan ta en yoghurt sammen med medisinen. Hvis du blir dårlig i magen pga medisiner, f.eks antibiotika, så kan du kjøpe deg melkesyrebakteriekapsler på apoteket, f.eks idoform.. Ja, biola er kjempe godt! Heller det enn mat. Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. april 2014 #8 Del Skrevet 5. april 2014 Ja, biola er kjempe godt! Heller det enn mat. Takk! Så bra:) God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #9 Del Skrevet 5. april 2014 Så bra:) God bedring Takk! Det er antidepressiva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå