Gå til innhold

Sitter her og irriterer meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å åpner god sjokolade kule fra søstrene Grene, men papiret er så jævla skjørt. Er vel ingen andre som plages av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå er jeg kvalm, ikke bra med sjokolade til frokost hehe

AnonymBruker
Skrevet

Å så blir du så j.. feit av det og. Har du prøvd å ta et tak i bilringene dine etter du spiste den sjokoladen?

Anonymous poster hash: 50a6d...78e
  • Liker 1
Skrevet

Å så blir du så j.. feit av det og. Har du prøvd å ta et tak i bilringene dine etter du spiste den sjokoladen? Anonymous poster hash: 50a6d...78e

Jeg kan putte i meg godteri og is og kaker uten å legge på meg, bare ble kvalm haha. Spiste hel bøtte med ben og Jerry's og det gjorde ikke en skit på vekten.

Skrevet

Også kommer verdens verste låt på radioen, "Selfie", den er så j....... Irriterende.

Skrevet

Lover deg, om det skjer mer nå, så blir dette er dårlig dag....

Skrevet

Lover deg, om det skjer mer nå, så blir dette er dårlig dag....

Herregud, for noe syting og klaging. Jeg håper dette er en tulletråd, for når man bestemmer at ting skal bli dårlig og dagen blir dårlig av dette så kommer du til å få en tragisk pensjonstid der du går rundt og er sur.. Ingen som liker negative mennesker med en negativ holdning uten like.

• Liker 5
Skrevet

Herregud, for noe syting og klaging. Jeg håper dette er en tulletråd, for når man bestemmer at ting skal bli dårlig og dagen blir dårlig av dette så kommer du til å få en tragisk pensjonstid der du går rundt og er sur.. Ingen som liker negative mennesker med en negativ holdning uten like.

Det er de små tingene som teller, less is more.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare starte ei dagbok hvis du skal snakke med deg selv? Blir litt dumt å opprette tråder som ligner snikk-snakk på Generell debatt..

Anonymous poster hash: 22686...af0
  • Liker 5
Skrevet

Kan du ikke bare starte ei dagbok hvis du skal snakke med deg selv? Blir litt dumt å opprette tråder som ligner snikk-snakk på Generell debatt.. Anonymous poster hash: 22686...af0

Om jeg legge de på snill snakk, blir de flyttet til generell og motsatt, så vette f... lenger hvor jeg skal legge trådene.

• Liker 2
Skrevet

Om jeg legge de på snill snakk, blir de flyttet til generell og motsatt, så vette f... lenger hvor jeg skal legge trådene.

Hvorfor irritere seg over sjokoladepapir og sangen Selfie? Du velger jo å reagere med irritasjon. Kast sjokopapiret og skru av sangen. Ferdig. Problem løst.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor irritere seg over sjokoladepapir og sangen Selfie? Du velger jo å reagere med irritasjon. Kast sjokopapiret og skru av sangen. Ferdig. Problem løst.

Sangen er jo over da, og papiret fikk jeg av. Men er andre ting som irriterer, som jeg ikke får skrive om, så derfor en lar det gå over på andre ting.

• Liker 1
Skrevet

Sangen er jo over da, og papiret fikk jeg av. Men er andre ting som irriterer, som jeg ikke får skrive om, så derfor en lar det gå over på andre ting.

Ta så heller jobb med selve problemet du ;)

Skrevet

Ta så heller jobb med selve problemet du ;)

Har ingen å snakke med om det :( Prøvde med legen, men telefonen hans ringte når jeg hadde time, og leser han her så får han vite mer :) som jeg har skrevet om han også hihi

Skrevet

Når man tar føttene på borde, har jeg masse går under føttene.

Skrevet

Har så mange bøker i bokhylla, selger dere bøker? Men får vel bare 10kr per bok eller?

Skrevet

Sitter på tommeltotttuppen, litt koselig :)

AnonymBruker
Skrevet

Interessant debatt, dette her.

Anonymous poster hash: 48d41...cc7
AnonymBruker
Skrevet

TS needs to get laid...

Anonymous poster hash: b323b...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...